با فوت ۵ هم استانی در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس مجموع جان باختگان در فارس به ۹۵۶ نفر رسید.
کد خبر: ۹۰۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 24 September 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: بر اساس آخرین آمار‌های مربوط به کروناویروس در استان فارس، هم اکنون ۸۱ بیمار کووید ۱۹ به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
دکتر سید روح الله حسینی گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، با انجام ۲۸۲ هزار ۴۴۱ نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان، ۵۱ هزار و ۳۱۲ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.
او با بیان اینکه متاسفانه ۵ نفر در استان در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند ادامه داد: با این موارد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به ۹۵۶ نفر رسیده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه در ادامه به ۷۰۹ بیمار بستری مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان اشاره کرد که از این تعداد حال ۸۱ نفر وخیم گزارش شده است.
دکتر حسینی آمار بهبود یافتگان بیماری کووید۱۹ از ابتدای شیوع تاکنون که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند را ۴۷ هزار و ۵۸۹ نفر اعلام کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راه پیشگیری از ابتلا به کروناویروس را استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، دوری از تجمعات و پرهیز ار تردد‌های غیر ضرور عنوان کرد.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار