با انعقاد تفاهم نامه همکاری دادگستری فارس، بسیج حقوق دانان استان با بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس خانواده شهدا و ایثارگران از خدمات قضایی رایگان بهره مند می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 24 September 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رئیس کل دادگستری استان گفت: دراین تفاهم نامه همه مسائل مشاوره حقوقی و پرونده‌های قضایی خانواده شهدا و ایثارگران استان به صورت ویژه مورد برسی قرار می‌گیرند و در جا‌هایی که نیاز به وکیل و مشاوره حقوقی باشد با همکاری هزار نفر از وکلای عضو جامعه حقوقدانان استان که در مجموعه کانون وکلای استان فارس و مرکز مشاوره حقوقی دادگستری استان مشغول به فعالیت هستند خدمات مختلف به صورت رایگان به خانواده ایثارگران، جانبازان، آزادگان، و خانواده شهدا ارائه می‌شود.
حجت الاسلام موسوی افزود قاضی ویژه حوزه ریاست دادگستری استان هم مامور پیگیری پرونده‌های می‌شود که از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می‌گردد و نیاز به خدمات حقوقی و مشاوره‌ای دارند.
رئیس شورای عالی بسیج حقوقدانان فارس ادامه داد:در این تفاهم نامه تاکید شده است که پرونده‌های قضایی خانواده شهدا و ایثارگران فارس خارج از نوبت و به صورت فوق العاده مورد بررسی قانونی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار