کد خبر: ۹۰۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 27 September 2020

 

 
پتر چک

 

پتر چک سنگربان افسانه‌ای باشگاه چلسی در جریان تمرین این تیم لباس پوشید و با ادوارد مندی دروازه بان جدید این تیم تمرین کرد.

به گزارش منجیل خبر به نقل از پارس فوتبال : 

پتر چک دروازه بان افسانه ای چلسی که در حال حاضر در کادر مدیریتی این باشگاه فعالیت می کند در جریان اولین تمرین ادوارد مندی سنگربان جدید آبی های لندن با تیم جدیدش به زمین تمرین رفته، لباس پوشیده و به همراه مندی تمرین کرد.

ادوارد مندی ۲۸ساله در هفته گذشته از رن فرانسه به چلسی پیوست. او از دیروز تمرینات خود را با تیم جدیدش شروع کرد تا چلسی تحت فشار قراردادن کپا را بلافاصله شروع کند. اما مندی امروز شنبه در مقابل وست بروموویچ به میدان نمی رود چرا که فرانک لمپارد حاضر نیست در چنین مدتی کوتاهی با فرستادن او به میدان دست به ریسک بزند.

دیروز پتر چک که به عنوان مدیر فوتبالی باشگاه چلسی فعالیت می کند با یاد روزهای حضورش در درون دروازه چلسی وارد زمین تمرین شده و با پوشیدن گرمکن ورزشی مندی را تمرین داد.

فرانک لمپارد در پایان این جلسه تمرینی گفت:

” تمرین کردن پتر با دروازه بانهای ما تجربه او را به آنها منتقل می کند و این خیلی باارزش است. چون او کیفیت خیلی بالایی دارد. به نظر من پتر خیلی زود بازنشسته شد و برای همین هنوز دارد تمرین می کند تا بدنش را آماده نگه دارد. این هم برای پتر خوب است و هم برای دروازه بانهای ما”.

پتر چک سنگربان افسانه‌ای باشگاه چلسی در جریان تمرین این تیم لباس پوشید و با ادوارد مندی دروازه بان جدید این تیم تمرین کرد.

این پست 46 بار بازدید شده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار