نماینده شیراز خطاب به رئیس جمهور بیان داشت: اقتصاد به چه سمتی می رود که عملکرد دولت مردم را سردرگم کرده؛ لذا معتقدیم این رفتار با اقتصاد عادی نیست و به دولت اعتماد نداریم چرا که به نظر نمی رسد اقتصاد ایران تا این حد ناتوان باشد که ارزش پول ملی را از دست بدهد پس شاید عمدی در کار باشد چراکه شواهد اینگونه نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 27 September 2020
به گزارش تابناک فارس: علیرضا پاک فطرت با بیان اینکه 4 ماه از مجلس یازدهم گذشته است، گفت: مجلس انقلابی باید انقلابی بودن را از خود شروع کند و متأسفانه در حال حاضر سیاست های اقتصاد مقاومتی را دنبال نمی کنیم.
 
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اگر اوضاع مجلس با این روند پیش رود مردم از آن ناامید می شوند، عنوان کرد: علیرغم اینکه در این مجلس افراد دلسوز، جوان و انقلابی زیاد هستند، به خاطر ساختار مجلس که نشأت گرفته از آیین نامه داخلی مجلس است که سال ها قبل نگاشته شده نمی توان انتظار تحول داشت لذا اگر آیین نامه اصلاح نشده و اداره جلسات تغییر نکند این مجلس نیز راندمان مفید نخواهد داشت.
 
پاک فطرت در ادامه گفت: رئیس جمهور در فروردین سال گذشته به معاون اول دستور داد تا مردم دلار 4200 تومانی دریافت کنند که همین تصمیم بلای عظیمی سر اقتصاد کشور آورد همچنین مردم به یاد دارند رئیس جمهور در سال 97 اعلام کرد هرکس به هر تعداد سکه می خواهد با قیمت معین بخرد که همین تصمیم خزانه کشور را خالی کرد در صورتی که روحانی می دانست قدرت های استکباری برای این کشور دسیسه کرده اند.
 
عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس در ادامه خطاب به روحانی هشدار داد که مواظب مشاوران اقتصادی خود باشد و افزود: هم اکنون در جنگ اقتصادی هستیم که به مراتب از جنگ نظامی سخت تر است از این رو دولت مرکزی باید کارهای خرد را به دولت های محلی و استان ها واگذار کرده و صرفا به مسائل کلان بپردازد.
 
وی افزود: در 8 سال دفاع مقدس همه استان ها با کمک هم با راه اندازی تیپ ها و لشگرها توانستند از کشور دفاع کنند پس اکنون نیز باید به استان ها اجازه نفس کشیدن بدهید تا 6 ماه بعد نتیجه آن را ببینید.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه رئیس جمهور باید هر 6 ماه سیاست های اقتصادی را شفاف به مردم اعلام کند، خاطرنشان ساخت: برای معیشت مردم پنهان کاری نشود و حتی همه مردم باید بدانند برنامه سالانه دولت برای اقتصاد چیست که این موضوع نیازمند در نظر گرفتن یک الگوی عملی برای اقتصاد و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد ملی است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار