خبرگزاری فرانسه در گزارشی به بررسی نخستین مناظره انتخاباتی که قرار است چهارشنبه برگزار شود، پرداخت.
کد خبر: ۹۰۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 27 September 2020

به گزارش تابناک سمنان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که از انتصاب یک قاضی محافظه‌کار در دیوان عالی قدرت گرفته است و جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری که همچنان در نظرسنجی‌ها پیشتاز است خود را برای نخستین مناظره انتخاباتی در روز چهارشنبه آماده می‌کنند.

جو بایدن که به دلیل گاف‌ها و اشتباهاتش شناخته شده است این مناظره تلویزیونی را دشوار دانست. وی گفت این مناظره اساسا شامل حملات شخصی و دروغ خواهد بود. این همه کاری است که میلیاردر جمهوریخواه می‌تواند انجام دهد. وی نمی‌داند چطور باید در مورد واقعیت‌ها صحبت کند. او چندان هم باهوش نیست.

این سیاستمدار کهنه کار ۷۷ ساله که به نام اقدامات پیشگیرانه مرتبط با همه‌گیری کووید-۱۹، کارزار انتخاباتی بسیار محدودتری در مقایسه با تاجر ۷۴ ساله داشت، به ندرت مورد توجه قرار می‌گیرد.

پس از این دوئل ۹۰ دقیقه‌ای که کریس والاس، مجری فاکس نیوز هدایت آن را برعهده خواهد داشت دو مناظره دیگر تا پیش از انتخابات سوم نوامبر برگزار خواهد شد.

دونالد ترامپ همچنان عدم پویایی رقیب خود که وی را جو خوابالو می‌نامد، مورد انتقاد قرار می‌دهد. وی همچنان اصرار دارد جو بایدن به عنوان محصول جناح میانه رو حزب دموکرات در واقع عروسک خیمه شب بازی چپ‌های تندرو است.

جو بایدن در مقابل می‌گوید ترامپ اندکی مانند گوبلس سیاست‌مدار ناسیونال سوسیالیست آلمانی است. به گفته بایدن ترامپ از دستورالعمل‌های «جوزف گوبلس» رئیس تبلیغات نازی استفاده می‌کند. شما یک دروغ می‌گوید و بار‌ها آن را تکرار می‌کنید. تکرار و تکرار تا این به امری بدیهی تبدیل می‌شود.

جو بایدن گفت: مردم می‌دانند رئیس جمهور دروغگو است. من برای مناظره آماده‌ام. من آماده‌ام تا توضیح دهم چرا فکر می‌کنم ترامپ شکست خورده است و چرا فکر می‌کنیم پیشنهادات من به آمریکایی‌ها و اقتصاد آمریکا کمک می‌کند و امنیت ما را در عرصه بین المللی تقویت می‌کند.

دونالد ترامپ هم پس از انتخاب «امی کانی بارت» قاضی که به دلیل اعتقادات مذهبی سنتی خود شناخته شده است به عنوان جانشین «روث بیدر گینسبرگ» در دیوان عالی حالا در انتظار این مناظره است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار