ایمان بیوس بعنوان مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 27 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،در مراسمی که امروز( 6 مهر) برگزار شد، "ایمان بیوس" به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه معرفی و از خدمات "حمیدرضا قاسمی" مدیرکل پیشین تقدیر شد.

قاسمی مدیرکل پیشین تامین اجتماعی استان کرمانشاه در این مراسم از مهمترین اقدامات انجام شده طی حدود 2.5 سال اخیر یاد کرد و افزود: یکی از مهمترین این موارد برنامه‌ریزی برای افزایش جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی استان بود که مصوبه شورای اشتغال را برای این موضوع گرفتیم و همه دستگاه‌ها نیز ملزم به همکاری شدند که کار بزرگ و قابل توجهی است.

وی پوشش کنونی تامین اجتماعی در استان کرمانشاه را 39 درصد اعلام کرد و افزود: هم اکنون از نظر پوشش بین استان‌های کشور جایگاه 28 را داریم.

قاسمی از هدفگذاری برای افزایش پوشش تامین اجتماعی استان تا سقف 44 درصد تا پایان امسال خبر داد و یادآور شد: برای این منظور نیازمند اضافه شدن 35 هزار بیمه شده جدید هستیم که رسیدن به این هدف سخت است و همه باید برای آن تلاش کنند.

مدیرکل پیشین تامین اجتماعی کرمانشاه اظهار کرد: برای این منظور 37 گروه بیمه‌ای را تفکیک کردیم و سهم هر بخش و حتی هر شعبه شهرستانی نیز مشخص شده است.

وی موضوع دیگری که در این مدت در تامین اجتماعی کرمانشاه دنبال شده را تقویت جایگاه اجتماعی این نهاد دانست و اضافه کرد: برای تسهیل‌گری در امور بسیار تلاش کردیم و تا جاییک ه توانستیم مسائل را فقط بر اساس ضوابط پیش نبردیم.

قاسمی حمایت از بخش تولید و تشکیل جلسات ستاد تسهیل در اداره کل تامین اجتماعی را نیز از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

وی درستکاری را نیز از دیگر برنامه‌هایی اعلام کرد که در این مدت سرلوحه فعالیت تامین اجتماعی کرمانشاه بوده و یادآور شد: در این 2.5 سال یک ریال از اموال تامین اجتماعی را جابجا و یا تضییع نکردم. به علاوه در این مدت هیچ سفارشی از هیچکس را پذیرا نبودم.

مدیرکل پیشین تامین اجتماعی کرمانشاه با بیان اینکه 2.5 سال قبل تامین اجتماعی کرمانشاه از نظر درآمد وصولی و بازرسی‌ها رتبه آخر کشور را داشت، افزود: توانستیم در همان سال اول رتبه وصول درآمدها و بازرسی را به جایگاه پنجم کشور ارتقا دهیم.

وی افزود: همه این اقدامات را با توجه به شرایط کرمانشاه انجام دادیم که استانی جنگ زده، سیل زده، زلزله زده و درگیر بیکاری است و درآمد سرانه مردم آن نصف میانگین کشوری است.

در ادامه ایمان بیوس مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه نیز رضایتمندی بین جامعه تحت پوشش را یکی از مهمترین اولویت‌های کاری خود برشمرد.

وی اظهار کرد: نهایت تعامل را برای پیشبرد اهداف سازمان تامین اجتماعی با شرکای اجتماعی خواهیم داشت.

ایمان بیوس پیش از این معاون تامین اجتماعی استان کرمانشاه بود و قاسمی نیز اخیرا بازنشسته شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار