نماینده فسا با تاکید بر این که دوگانگی در رفتار جامعه جهانی مبین بی صداقتی آنها است،گفت: داستان های حقوق بشری که غرب برای ما می نویسد موضوعی سیاسی دارد.
کد خبر: ۹۰۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 27 September 2020
به گزارش تابناک فارس: حجت‌الله فیروزیبا اشاره به کمک های غرب به کشورها برای به راه انداختن جنگ و تجاوز در خاورمیانه،خاطرنشان کرد: چندین جنگ در منطقه راه انداختند؛ گروه‌های تکفیری و داعش را ایجاد کردند و کشورهای منطقه را نابود کردند.در عراق،سوریه ،لبنان، لیبی و غیره در خاورمیانه زنان و کودکان را قتل عام کردند و خودشان هم ایجادکننده آن بودند؛هیچ وقت هم حاضر به موضع‌گیری نیستند.
 
فیروزی اظهارکرد: در حقیقت غربی ها از تروریست ها حمایت های مادی و معنوی در سطح کلان انجام می‌دهند، و جنایاتی که در منطقه اتفاق افتاده را به جای اینکه محکوم کنند مورد حمایت قرار می‌دهند، تسلیحات و تجهیزات و هزینه تروریست ها را تامین می کنند و در جوامع بین‌المللی حامی آنها هستند.
 
وی با اشاره به پرونده های قضایی و حقوقی کشورمان که بارها مورد بهانه جویی شبکه های معاند شده است؛ مطرح کرد: مواردی که در کشور اتفاق می‌افتد و مواردی که رسانه های غربی مستمسک قرار می دهند،این موضوعات پرونده‌های قضایی بسیار شفاف هستند،بارها مسئولین توضیح داده‌اند و قابل مراجعه به مفاد پرونده ها بوده و سیر قانونی این پرونده ها طی شده و چند مرجع قضایی آنها را رصد کرده و در زمان بندی های مشخص انجام شده است.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های قضائی و حقوقی کشور در موضوعات مختلف و هجمه های کشورها علیه ما،مطرح کرد: برخی موضوعاتی که درباره ایران مطرح می شود مورد تایید و مورد قبول مردم ایران و جوامع مختلف نیست، غربی ها  از اهرم‌های قدرت استفاده می‌کنند و متاسفانه با این اهرم ها  به زورگویی خود ادامه می دهند.
 
 
 
برچسب ها: فیروزی ، غرب ، حقوق بشر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار