مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: به دنبال شیوع بیماری کرونا و طولانی بودن و ادامه‌دار بودن این اپیدمی، تاب آوری و توان پرسنل شدیداً افت کرده است.
کد خبر: ۹۰۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷ 28 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر روح الله سهرابی افزود: بعد از حدود ۸ ماه مبارزه طولانی و نفس گیر با این بیماری منحوس، متاسفانه تاب آوری پرسنل درمان و توان آنها از نظر فیزیکی و روحی کاهش پیدا کرده است.
وی با اشاره به اینکه در طی این مدت تعدادی از عزیزان کادر بهداشت و درمان و خانواده های آنها درگیر این بیماری شده و امروز دیگر در میان ما نیستند، اظهار داشت: مردم باید به پاس فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت، پروتکل های بهداشتی را که مکرراً از طریق ضابطین بهداشت و صدا و سیما یادآوری می‌شود را بیش از پیش رعایت کرده و برای سلامتی خود، فرزندان و خانواده شان احترام قائل باشند.
وی تاکید کرد: هر ساله با آغاز فصل سرما شیوع بیماری های فصلی نظیر آنفولانزا نیز آغاز می شود و پیش بینی می کنیم امسال با توجه به بیماری کرونا، پاییز و زمستان سختی را در پیش رو داشته باشیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی یادآورشد: قطعاً با توجه به شرایط موجود کادر درمان نیاز به توان بیشتری برای غلبه بر کرونا و سایر بیماری‌های فصل سرما خواهند داشت و این موفقیت مگر با همکاری و همدلی مسئولین و مردم حاصل نمی شود.
دکتر سهرابی افزود: امید می روو با رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی از سوی مردم شاهد بازگشت سلامت به آغوش جامعه باشیم و کادر درمان با توان باقیمانده خود بتوانند بر این بیمار غلبه کنند و شادکامی را به کشور بازگردانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار