امام جمعه شیرازبا بیان اینکه کسی امروز به فکر فردی که برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب فحش می خورد، نیست، افزود: متاسفانه تخریب ها، سیاه نمایی ها و آبروریزی ها و وارونه نمایی حقایق به خصوص در فضای مجازی به شدت وجود دارد، این صحنه جنگ امروز است و بسیار شجاعت لازم دارد که کسی این طرف بایستد.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 29 September 2020

تابناک فارس به نقل ای حوزه: حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام در جلسه با جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه پس از اتمام جنگ، عده ای در همان صحنه جنگ ماندند، به این صورت که نگاه آنان این بود دوران خوش دفاع مقدس دیگر تمام شد و امروز دیگر آن حالات وجود ندارد و به نوعی از صحنه تحول اجتماعی بریدند، اظهار داشت: رزمندگان دیگری نیز بودند که متوجه شدند جنگ به شکل دیگری ادامه دارد و ما باید در آن عرصه با اقتضائات خاص خودش بجنگیم.

وی در ادامه با تصریح اینکه امروز همانند دوران دفاع مقدس جنگ نظامی نیست، اما جنگ هست، عنوان کرد: کسانی متوجه این جریان شده و به میدان آمدند، تلفات دادند، درواقع رزمنده این عرصه به میدان جنگ آمد و در راستای اهداف و ارزش های انقلاب، آبرویش به حراج گذاشته شد و آسیب دید، اما کسی نفهمید.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از کسانی که هدف حملات و تخریب های ناجوانمردانه هستند و لطمه می بینند واقعا حقشان نیست، ولی باید برای انقلاب اسلامی و تداوم این مسیر پر ارزش تحمل کنند و کار خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه کسی امروز به فکر فردی که برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب فحش می خورد، نیست، افزود: متاسفانه تخریب ها، سیاه نمایی ها و آبروریزی ها و وارونه نمایی حقایق به خصوص در فضای مجازی به شدت وجود دارد، این صحنه جنگ امروز است و بسیار شجاعت لازم دارد که کسی این طرف بایستد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام گفت: صحنه جنگ ادامه دارد، در حالی که حواسمان نیست در همان وضعیت هستیم و اینکه اقتضاء این صحنه چیست را باید انجام دهیم.

وی همچنین در خصوص مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی، بیان کرد: یک سری از مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی در اختیار مسئولان است و الحمدلله تا امروز این موضوع که مردم منشاء قدرت هستند را برای اصل هویت نظام حفظ کرده ایم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار