نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت:در شرایط فعلی مهمترین مشکل مردم مشکل معیشت و اشتغال است افزود: از دیگر مسائل موجود در حوزه انتخابیه ما نامناسب بودن راه ها، کمبود آب و بلاتکلیف ماندن طرح های بزرگی مثل چند طرح فولاد و پتروشیمی است که جز طرح های بزرگ شهرستان محسوب می شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 29 September 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:حجت اله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی مهمترین مشکل مردم مشکل معیشت و اشتغال است افزود: از دیگر مسائل موجود در حوزه انتخابیه ما نامناسب بودن راه ها، کمبود آب و بلاتکلیف ماندن طرح های بزرگی مثل چند طرح فولاد و پتروشیمی است که جز طرح های بزرگ شهرستان محسوب می شود.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام، گفت: مهمترین پروژه ها؛ پروژه تنگ خمار، جاده فسا به جهرم و داراب، جاده دبیران، بیمارستان امام حسین (ع) که سالهاست نیمه کاره و بلاتکیف مانده اند، انتظارمان از دولت به سرانجام رساندن آنهاست که در این صورت از مشکلات مردم نیز کاسته میشود.

مشکل اینترنت در اغلب روستاهای شهرستان فسا

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: بخش‌های زیادی از شهرستان به ویژه در روستاها مشکل اینترنت و آنتن دهی وجود دارد، البته این موضوع را با وزارت ارتباطات در میان گذاشتیم و امیدواریم این موضوع هر چه سریعتر رفع کرد، در شرایط فعلی که کلاسها به صورت مجازی برگزار می شود ضرورت دارد که وزارت ارتباطات با سرعت بیشتری به این مساله رسیدگی کند.

فیروزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان ما قطب کشاورزی کشور محسوب می‌شود، ولی متاسفانه مشکل آب یکی از مهم ترین دغدغه های این شهرستان است، علاوه بر آب کشاورزی حتی در آب شرب نیز با مشکل روبرو هستیم، البته طرح آبرسانی از سد رودبال به فسا حدوداً ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، امیدواریم با همت دولت تا پایان امسال این سد به بهره برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار