شهرداری شیراز نیز پس از دریافت خبر اختصاصی حوزه از جلسه جامعه روحانیت شیراز بلافاصله مسئولیت تغسیل اموات کرونایی را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۹۰۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 29 September 2020

تابناک فارس به نقل از حوزه: از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا کار کفن و دفن و تغسیل اموات کرونایی بر عهده طلاب جهادی بود، این کار بیش از شش ماه به دست طلاب جهادی صورت می گرفت.

پس از گذشت بیش از شش ماه از تغسیل اموات کرونایی از سوی طلاب جهادی سرانجام حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی مدیر حوزه علمیه استان فارس در جلسه اخیر جامعه روحانیت شیراز از شهرداری شیراز در خواست بر عهده گرفتن این مسئولیت را کرد.

شهرداری شیراز نیز پس از دریافت خبر اختصاصی حوزه از جلسه جامعه روحانیت شیراز بلافاصله مسئولیت تغسیل اموات کرونایی را بر عهده گرفت.

گفتنی است، با توجه به دشواری کار تغسیل اموات کرونایی هیچ یک از مدیران شهری تقدیری از فعالیت های جهادی طلاب انجام نداند، اما دبیر جامعه روحانیت شیراز، نماینده ولی فقیه در فارس، مدیر حوزه علمیه برادران و خواهران، معاون تهذیب حوزه علمیه فارس از جمله افرادی بودند که پیگیری های بسیاری را برای این امور انجام دادند و چهار همایش برای تقدیر از این طلاب جهادی نیز برگزار کردند.

طبق گفته معاون تهذیب حوزه علمیه فارس، استان فارس تنها استانی بوده که طلاب جهادی آن تمام مراحل تغسیل اعم از کفن و دفن از صفر تا صد آن را در سطح کشور انجام می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار