فرمانده انتظامی استان گفت: از زمان تشکیل قرارگاه تاکتیکی مبارزه با اراذل و اوباش تا کنون، 280 نفر از مخلان نظم و امنیت که موجب سلب آسایش شهروندان در فارس شده بودند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 29 September 2020

تابناک فارس به نقل برنا: سردار "رهام‌بخش حبیبی" اظهارداشت: قرارگاه تاکتیکی مبارزه با اراذل و اوباش با هدف مقابله با اعمال مجرمانه از قبیل اخلال در نظم عمومی، تیراندازی، چاقو کشی، عربده کشی، نزاع و درگیری، قدرت نمایی، تشدید و تسریع در برخورد با آنان بویژه در صحنه وقوع جرم و برخورد مقتدرانه با مخلین نظم و امنیت در سطح استان فارس از مردادماه سال جاری تا کنون اجرا شده است.
وی با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها، 280 نفر از مخلان نظم و امنیت دستگیر، احضار و تحت کنترل قرار گرفته‌اند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، بیش از یک هزار عدد انواع سلاح سرد از نوع قمه، ساطور، تبر و ... کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان فارس، خاطر نشان کرد: ایجاد رعب و وحشت، درگیری، ضرب و شتم، زورگیری، سرقت به عنف و مسلحانه، گردنکشی و تهدید با سلاح سرد و گرم در صفحات فضای مجازی نیز در سوابق مجرمان به چشم می‌خورد.
سردار حبیبی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های مجموعه انتظامی پلیس فارس، پاکسازی نقاط آلوده از وجود افراد هنجار شکن است و در این زمینه طرح‌های مختلفی در دست اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار