معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش موارد نمونه گیری کرونا ویروس در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان به بیش از ۲۹۰ هزار مورد از ابتدای شیوع تاکنون خبر داد و گفت: با بررسی این نمونه‌ها، تاکنون ۵۳ هزار و ۸۹۶ بیمار قطعی مبتلا به کرونا ویروس در استان شناسایی شده است.
کد خبر: ۹۰۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ 29 September 2020
به گزارش تابناک فارس: با ابراز تأسف از مرگ چهار هم استانی در اثر کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع آمار جان باختگان کرونا ویروس در استان از ابتدای شیوع تاکنون را ۹۸۴ نفر اعلام کرد. او در ادامه این گزارش با اشاره به بستری ۷۱۰ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان، اظهار کرد: از این تعداد ۹۰ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
 
معاون درمان دانشگاه همچنین از بهبودی ۴۹ هزار و ۳۱۰ بیمار کووید ۱۹ از ابتدای شیوع تاکنون خبر داد که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
 
اکبری با اشاره به ضرورت جدی گرفتن استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی به عنوان اصول مهم پیشگیری از کرونا ویروس، یادآور شد: با توجه به آمار بالای شیوع این بیماری در استان‌های همجوار، ضرورت توجه به این اصول بهداشتی برای حفظ سلامت خود و دیگران ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار