ُشرکت گوگل به تازگی قابلیت‌های بسیاری را برای تشخیص و بررسی ویروس کرونا ارائه داده است تا کاربران بتوانند با برنامه گوگل مپ از این ویژگی‌ها استفاده کنند؛ این قابلیت‌ها حتی تأثیر ویروس کرونا بر دیرکرد وسایل نقلیه عمومی و میزان تراکم جمعیت مناطق مختلف را در بر می گیرد.
کد خبر: ۹۰۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 29 September 2020
به گزارش تابناک فارس: اکنون شرکت گوگل طی بیانیه خود اظهار داشته که قابلیت جدیدی را برای نرم افزار گوگل مپ در نظر گرفته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده ویژگی جدید گوگل مپ به کاربران اجازه می‌دهد از آمار و ارقام بیماران مبتلا به کرونا در هر شهر و ایالت باخبر شوند و درصد رشد آن را زیر نظر داشته باشند.
 
قابلیت جدید شرکت گوگل برای برنامه Google Maps در قالب یک لایه جدید منتشر شده است. کاربران با فعال کردن این لایه می‌توانند از میانگین تعداد افراد مبتلا به کرونا در هر منطقه طی یک هفته گذشته آگاه شوند. این بررسی توسط برنامه گوگل بر روی ۱۰۰ هزار پرونده کرونا صورت می‌گیرد و میانگین مطرح شده نیز از همین تعداد گرفته می‌شود.
 
کاربران با استفاده از ویژگی جدید برنامه مسیریاب شرکت گوگل می‌توانند به راحتی متوجه رشد و یا افت تعداد پرونده مبتلایان به کرونا شوند. این ویژگی جدید اطلاعات خود را از چند منبع مختلف دریافت می‌کند که شامل دانشگاه جان هاپکینز، خبرگزاری نیویورک تایمز و ویکی‌پدیا می‌شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار