نماینده مرودشت با اشاره به اینکه اغماض دولتمردان در برابر غرب آنها را زیاده خواه می‌کند، اشاره کرد و گفت: دولتمردان به میزانی که  بخواهند در برابر غرب کوتاه بیایند؛ قطعا غربی‌ها نیز به همان میزان گستاخ‌تر خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ 29 September 2020
جلال رشیدی در مجلس در ادامه افزود: متاسفانه در این سال های اخیر از آنجایی که نگاه دولت بر این بوده که مشکلات کشور با انعقاد قراردادهای گوناگون با غرب برطرف خواهند شد، همین امر سبب شده تا غربی ها روزبه روز وقیح‌تر شوند.
 
وی تاکید کرد: تا زمانی که دولتمردان برای حل مشکلات اقتصادی نگاه به غرب داشته باشند بدون شک غربی‌ها  مطالباتشان را از ما بیشتر خواهند کرد که این مسئله بسیار نگران کننده است.
 
این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: غربی‌ها زمانی دست از زیاده طلبی بر می‌دارند که عزم و اراده‌ای در میان مسئولان برای فعالسازی ظرفیت‌های داخلی وجود داشته باشد، اما وقتی دولتمردان سست باشند طرف های مقابل ایران نیز به  گستاخی‌ خود ادامه خواهند داد.
 
رشیدی عنوان کرد: دولتمردان باید متوجه باشند که نگاه به غرب برای حل مشکلات کشور یک امر نادرستی بوده؛ زیرا ما می‌توانیم با تکیه بر توانمندی‌های داخلی مشکلات اقتصادی کشور را رفع کنیم؛ ضمن اینکه در معاهده برجام هم مقرر شده بود که کشورهای غربی به تعهداتشان عمل کنند، اما هیچ اقدامی برای ما انجام ندادند؛ زیرا اروپایی ها نیز دنباله‌رو سیاست آمریکا هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار