رئیس پلیس فتا استان از دستگیری فردی خبر داد که با ایجاد یک صفحه در اینستاگرام و عنوان اخذ ویزا و اقامت در کشورهای اروپایی، یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
کد خبر: ۹۰۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 30 September 2020

تابناک فارس به نقل از پیام خبر:سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار داشت: مردی ۳۷ ساله با مراجعه به پلیس فتا عنوان کرد با مشاهده یک صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام مبنی بر اخذ ویزا و اقامت در خارج از کشور، اقدام به واریز یک میلیارد ریال در طول دو ماه به حساب شخص تبلیغ کننده کردم و پس از آن متوجه شدم که نامبرده کلاهبردار است.

وی افزود: موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم که جوانی ۱۸ ساله بود را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی، آن را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی اولیه و مواجه شدن با ادله دیجیتال و مستندات، به جرم خود اقرار کرد و انگیزه خود را کسب مال با سوء استفاده از اعتماد قربانی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا استان فارس از هموطنان خواست: هیچگاه فریب تبلغیات دروغین از جمله اخذ ویزا، اقامت خارج از کشور و ... را نخورند و در صورت مواجه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی q=http://www.cyberpolice.ir و یا شماره تماس ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۵ با کارشناسان ما در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار