معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت توزیع آب و فاضلاب شیراز گفت: قبوض کاغذی با توجه به اهداف توسعه دولت الکترونیک و افزایش سرعت و ارتقاء کیفیت خدمات دهی به مردم، حذف شده است.
کد خبر: ۹۰۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 30 September 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:علی شبانی چهارشنبه 9 مهر در جمع خبرنگاران، رضایت‌مندی مشترکین را یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت آبفای شیراز برشمرد و گفت: خدمات‌رسانی به‌موقع، دقیق و کارآمد موجب ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان می‌شود که درنهایت رضایت خاطر آنها را به دنبال دارد و حذف قبض کاغذی هم در راستای مدیریت سبز و برای تسریع در تحویل قبوض آب الکترونیکی به مشترکین و کاهش تردد شهروندان در شرایط شیوع کرونا، انجام شده است.

شبانی با بیان اینکه حذف قبوض کاغذی، علاوه بر تسهیل و تسریع خدمت‌رسانی، سبب کاهش هزینه‌های چاپ و تحویل دهی قبض خواهد شد، گفت: مشترکان باید شناسه قبض آب خود را در سیستم خدمات مشترکین شرکت آبفای شیراز ثبت کنند تا قبض الکترونیکی به شماره تلفن همراه اعلام شده آنان ارسال شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا شیراز همچنین گفت: ارسال شناسه قبض به سیستم خدمات مشترکین از چند طریق شامل پیامک به سامانه 30004945، مراجعه به سایت شرکت با نشانی الکترونیکی moshtarak.abfa-shiraz.ir و ثبت شناسه قبض آب از طریق پیوند قرمزرنگ "ثبت شماره موبایل جهت دریافت پیامکی قبوض" و نیز برقراری ارتباط از طریق تلفن ثابت به سامانه 1522، امکان پذیر است.

وی در ادامه به روش‌های قرائت و توزیع قبوض در کلان‌شهر شیراز اشاره و اضافه کرد: در مورد مشترکینی که در مجتمع مسکونی سکونت دارند و فقط کنتور حجمی آن‌ها قرائت و یک قبض برای مجتمع صادر می‌شود، باید نماینده یا مدیر مجتمع نسبت به ثبت شناسه قبض آب اقدام کند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شیراز، ادامه داد: مشترکینی که در مجتمع سکونت دارند و علاوه بر کنتور حجمی، کنتورهای فرعی نیز قرائت و قبض انفرادی برای هر واحد صادر می‌شود، باید به تفکیک هر یک از ساکنان نسبت به ارسال یا ثبت شناسه قبض آب اقدام کنند.

شبانی خاطرنشان کرد: در صورت جابجایی، مشترکین باید شناسه قبض ملک جدید را به یکی از روش‌های پیش‌گفته با شماره تلفن همراه به سامانه 30004945 ارسال کنند که در این صورت قبض الکترونیکی مکان جدید برای ایشان ارسال خواهد شد.

او یادآور شد: علاوه بر ارسال قبض الکترونیکی، مشترکینی که نیاز به مستندسازی فیزیکی قبوض آب‌ دارند نظیر ادارات و سازمان‌ها، می‌توانند با مراجعه به میز خدمت الکترونیکی شرکت به نشانی اینترنتی https://moshtarak.abfa-shiraz.ir نسبت به رؤیت و چاپ قبض با جزییات آن اقدام کنند.

معاون آبفای شیراز گفت: دریافت آخرین بدهی مشترک، اطلاع از مبلغ صورتحساب، اطلاع از رقم مصرف کنتور به صورت خوداظهاری از دیگر خدماتی است که از طریق سامانه 30004945 قابل دریافت خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها: قبض آب ، شیراز ، حذف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار