معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قیروکارزین گفت: خطر بیماری کرونا همچنان در شهرستان و کشور وجود دارد و زمانی می توان گفت که این خبر از بین رفته که عامل خطر آن یعنی ویروس کووید ۱۹ از بین برود یا راه مقابله با آن یافت شود.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 01 October 2020

تابناک فارس به نقل از علم و فناوری: معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان، در کمیته بهداشت، سلامت و امنیت غذا بیان کرد : احتمال بروز موج سوم کووید۱۹ در شهرستان قیرکارزین را هشدار داد.

 

خیراله چمن گفت: خطر بیماری کرونا همچنان در شهرستان و کشور وجود دارد و زمانی می توان گفت که این خبر از بین رفته که عامل خطر آن یعنی ویروس کووید ۱۹ از بین برود یا راه مقابله با آن یافت شود.

 

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین عنوان کرد: موج سوم بیماری کرونا با فرارسیدن فصل پاییز و زمستان در راه است و ما باید همیشه آماده و مسلح باشیم.

 

وی ادامه داد: بهداشت یک مقوله اجتماعی است و تنها بخشی از آن توسط مجموعه بهداشت و درمان قابل اجراست و قسمت اعظم آن با مشارکت مردم و سایر ارگان ها امکان پذیر است.

 

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار کرد: در راه کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا، آموزش های بسیاری به مردم ارائه شده، غربالگری کووید۱۹ در سه نوبت انجام شده و افرادی که بیمار بوده اند پیگیری‌های لازم برای بهبود آنها صورت پذیرفته است.

 

خیراله چمن در ادامه خاطرنشان کرد: با این هدف می بایست جلوی تجمعات مردم گرفته شود و از برگزاری مراسم عروسی و عزا جلوگیری نمود.

 

معاون بهداشتی همچنین از نحوه توزیع ارزاق تنظیم بازار گلایه کرد و صف های شلوغ و بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی را به عنوان یک عامل بسیار خطرناک در شیوع بیماری کرونا برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار