مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه متاسفانه ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند گفت: با این موارد جدید، آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به ۹۹۱ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ 01 October 2020

به گزارش تابناک فارس: سید روح الله حسینی گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، ۹۹۱ نفر در فارس بر اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.


او اظهار کرد: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، ۲۹۳ هزار و ۶۵۱ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، ۵۵ هزار و ۲۳ مورد مثبت شناسایی شده است.


دکتر حسینی همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را ۵۰ هزار و ۲۰۱ نفر عنوان کرد و گفت: هم اکنون ۸۰۹ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۹۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند.


مدیر روابط عمومی دانشگاه توصیه کرد: کرونا در کمین است و از هرگونه بی توجهی و سهل انگاری در رعایت دستورات بهداشتی برخی افراد استفاده می‌کند، بنابراین برای قطع زنجیره انتقال کروناویروس، باید استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شست و شوی مرتب دست‌ها را جدی بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار