رئیس کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: تجربه به ما نشان داده نظریه مقاومت بهتر عمل کرده و نظریه تنش زدایی ظاهری جز اسیر کردن و عقب راندن کشور چیزی به بار نیاورده است. سیب و گلابی برجام هم که آقای روحانی وعده داده بود دلار 30 هزار تومانی و سکه 15 میلیون تومانی بوده است، چرا ما باید این ها را مجدد آزمایش کنیم و منتظر نظرات آن ها و انتخابات در کشور دیگری باشیم.
کد خبر: ۹۰۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ 05 October 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:فریدون عباسی در واکنش به اینکه عده ای حل مشکلات کشور را به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا گره زده اند، گفت: نمی توانیم از کسانی که مبنای فکریشان غلط است و حل مشکلات کشور را در تغییرات آمریکا می دانند، انتظار داشته باشیم نگاهشان به درون باشد و بهبود وضعیت اقتصادی را به رئیس جمهور آمریکا گره نزنند.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نتیجه عملکرد دولت با چنین تفکری را در 7 سال گذشته شاهد بوده ایم. در ابتدای دولت، قول های غیر واقعی از قبیل اینکه ظرف مدت 100 روز مشکلات اقتصادی را حل می کنند، به مردم دادند. رسانه ملی و مطبوعات باید از بلندگوها، باید قول هایی که رئیس دستگاه اجرایی و وزیر امور خارجه به مردم داده اند را پخش کنند. وزیر مردم را با این موضوع که حرف "جان کری" در برجام سند است، فریب داد. اکنون این افراد حاضر نیستند بگویند در این قمار، بازنده بودند.

وی اظهار داشت: یادمان نرفته است در دوران تبلیغات انتخاباتی گفتند اگر کسی غیر از روحانی رئیس جمهور شود، دلار می شود 5 هزار تومان یا در پیاده روها دیوار می کشند، شروع کارشان با عدم صداقت و تبلیغات منفی و به دور از دستورات اسلامی بود.

سیاست آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران ثابت است

این نماینده مجلس تاکید کرد: انتظاری نداریم که دولت برای حل مشکلات کشور نگاه به درون داشته باشد زیرا آنها حل مشکلات کشور را در نیویورک، ژنو و وین دنبال می کنند. بنابراین باید به دنبال آمدن "جو بایدن" به جای "ترامپ" باشند، اما در واقع فرقی نمی کند چه کسی رئیس جمهور آمریکا شود، حاکمیت در ایالات متحده برای اینکه بتواند خود را حفظ کند مهره ها را عوض می کند، باید توجه داشت که مرکز تصمیم‌گیری و سیاست آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران ثابت است.

عباسی درادامه  اظهار داشت: این افراد بنای نابودی نظام برخاسته از انقلاب اسلامی را دارند و دست از این موضوع بر نمی دارد، اکنون دو نظریه را می توانیم پیش بگیریم، یکی نظریه تنش زدایی ظاهری که آقای روحانی و هم نظرهایش به آن معتقد اند و دیگری هم نظریه مقاومت برگرفته از تعالیم اسلامی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

نظریه تنش زدایی ظاهری کشور را اسیر کرده و عقب نگه می دارد

وی افزود: تجربه به ما نشان داده نظریه مقاومت بهتر عمل کرده و نظریه تنش زدایی ظاهری جز اسیر کردن و عقب راندن کشور چیزی به بار نیاورده است. سیب و گلابی برجام هم که آقای روحانی وعده داده بود دلار 30 هزار تومانی و سکه 15 میلیون تومانی بوده است، چرا ما باید این ها را مجدد آزمایش کنیم و منتظر نظرات آن ها و انتخابات در کشور دیگری باشیم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: بیشتر باید منتظر باشیم که دوره ریاست جمهوری آقای روحانی و هم نظرانش تمام شود و به تاریخ بپیوندند. به امید خدا نیروهای انقلابی، کسانی که کشور را دوست دارند و به حال مردم اهمیت می دهند بتوانند انتخابات خوبی را در سال آینده رقم بزنند و مطمئنا با برگرفتن دستورات انقلابی و مقاومت، بتوانند در مدت زمان معقول، مشکلات کشور را حل کنند و منتظر نظرات خارجی ها و رای دادن آنها نخواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار