ارجمند گفت: با فوت یک بیمار جدید، شمار جان باختگان ناشی از کرونا در شهرستان جهرم به ۸۱ نفر رسید.
کد خبر: ۹۰۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 05 October 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند»با اشاره به فوت یک بیمار کرونایی در شهرستان جهرم، گفت: روز گذشته یک آقای 76 ساله مبتلا به کرونا در شهرستان جهرم، جان خود را از دست داد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه این بیمار توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده بود، افزود: با فوت این بیمار جدید، شمار جان باختگان ناشی از این بیماری در شهرستان های جهرم و خفر به عدد 81 رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از نکات حیاتی در درمان کرونا، مراجعه به موقع به پزشک است، بیان کرد: علت فوت بسیاری از جانباختگان کرونا در جهرم، مراجعه دیر هنگام به مراکز درمانی است.

 

ارجمند با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهستان های جهرم و خفر تا روز گذشته 12 مهرماه، عنوان کرد: روز گذشته با شناسایی تعداد دیگری از بیماران مبتلا به کرونا در جهرم و خفر شمار مبتلایان به این بیماری به سه هزار و 572 نفر رسید.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تعداد نمونه های گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا اشاره کرد که تعداد آنها تا امروز به 10 هزار و 651 مورد رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد سه هزار و 225 بيمار تا کنون بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده است، گفت: همچنین آمار جدید تعداد بیماران موجود در قرنطینه، 339 مورد گزارش شده که در حال گذراندن طول درمان خود در منزل هستند.

 

ارجمند با توصیه به مردم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی، گفت: عدم توجه به هشدارها از عوامل شیوع گسترده ویروس «کرونا» در نقاط مختلف کشور است که اگرچه این مهم در شهرستان جهرم توسط مردم جدی گرفته می شود اما نباید از انجام مداوم و مستمر آن غافل بود.

 

وی با اشاره به آخرین وضعیت بیماران بستری در بیمارستان جهرم، ابراز داشت: در حال حاضر تعداد 27 بیمار مشكوک و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه جهرم بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: از این تعداد، 22 بیمار در بخش های عمومی و پنج بیمار در بخش آی سی یو بستری بوده و در حال گذراندن و سپری کردن طول درمان هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به ترخیص بیماران کرونایی از بیمارستان پیمانیه جهرم خاطرنشان کرد: همچنین روز گذشته تعداد چهار بیمار کرونایی پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

 

ارجمند در پایان عنوان کرد: همچنین تعداد 9 بیمار جدید در روز دوشنبه 12 مهرماه به جمع بیماران کرونایی بستری در بیمارستان پیمانیه جهرم افزوده شده است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار