-فرماندار شهرستان سپیدان با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان گفت: تمام تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری این منطقه از شانزدهم مهرماه ۹۹ تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
کد خبر: ۹۰۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ 06 October 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:جمال جوادی جهرمی، سه‌شنبه در سی چهارمین نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان سپیدان بیان داشت: بر اساس مصوبه شورای ستاد مدیریت و مقابله با کرونای این شهرستان، بنا به ضرورت و برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره ویروس کرونا، تمام بوستان‌ها، مراکز تفریحی، تفرجگاه‌ها، هتل‌ها، منازل مبله و اقامتگاه‌های بوم‌گردی این منطقه از شانزدهم مهرماه ۹۹ تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

فرماندار شهرستان سپیدان افزود: متاسفانه کاهش حساسیت مردم و بی توجهی به محدودیت‌ها و طرح‌های فاصله‌گذاری فیزیکی، باعث افزایش شیوع ویروس کرونا در این شهرستان شده است.

جوادی جهرمی، با بیان اینکه مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و همکاری همه دستگاه‌ها و آحاد مردم است، اظهار داشت: بهترین کار این است که با درک شرایط موجود و با رعایت موازین بهداشتی، زندگی در شرایط جدید کرونایی را به عنوان فرهنگ و الگوی جدید زندگی بپذیریم و با آن کنار بیاییم و نگذاریم که بیشتر از این صدمات جانی و اقتصادی گریبانگیر خانواده‌ها شود.

رییس ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای شهرستان سپیدان همچنین بیان کرد: باید تیم‌های بازرسی ستاد مقابله با کرونا این شهرستان شامل، فرمانداری، مرکزبهداشت، اتاق اصناف، گردشگری، نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی تشکیل شوند و مکان‌های پُر ازدحام همچون پاساژها، تالارها، بانک‌ها و اداره‌ها را به صورت مستمر مورد بازدید و بررسی قرار دهند.

جوادی جهرمی ادامه داد: بدون تردید با استفاده بهینه از ماسک به ویژه در اماکن عمومی، اجتناب از سفرهای غیر ضروری و درون شهری، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در واحدهای صنفی و اداره‌ها از آمار مبتلایان به ویروس کرونا کاسته خواهد شد.

شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.

بنا به اظهار سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر امروز (پانزدهم مهرماه ۹۹) تاکنون ۴۷۹ هزار و ۸۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۲۷ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۷ هزار و ۴۱۹ نفر رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار