استاندار فارس با بیان اینکه مردم باید نسبت به شرایط اقتصادی کشور آگاه باشند، گفت: گروهی که دولت را متهم به کم کاری و ناکارآمدی می‌کنند واقعیت‌ها را به مردم نمی‌گویند.
کد خبر: ۹۰۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 07 October 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:عنایت‌الله رحیمی چهارشنبه ۱۶ مهر در جلسه شورای اداری شهرستان استهبان با اشاره به شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه اعمال شده بر کشور، گفت: علی‌رغم مشکلات زیاد دولت تلاش‌های خوبی در زمینه تامین نیازمندی‌های معیشتی و درمانی مردم انجام داده که کاری بزرگ محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، رحیمی تاکید کرد: فعالیت‌های عمرانی کشور متوقف نشده، بلکه برخی طرح‌ها دچار کندی شده که تلاش برای سرعت بخشیدن به آنها و تکمیل طرح‌ها ادامه دارد.

رحیمی با اشاره به استعدادهای مختلف شهرستان استهبان گفت: نیروی انسانی مستعد و بزرگترین باغات انجیر دنیا از جمله توانمندی‌های استهبان به شمار می‌رود که شرایط خوبی برای رشد و توسعه آن به وجود آورده است.

او همچنین تکریم مردم را از جمله الزامات کاری برای مسئولان دانست و اظهار کرد: تکریم مردم احترام به حقوق اساسی آنان است و تمام مسائل باید در چهار چوب شرع و قانون دنبال شود و توصیه به ناامنی غیر قابل قبول است.

استاندار فارس، آبرسانی به ایج و استهبان را از اهداف اصلی در رفع مشکلات عنوان کرد و گفت: این طرح باید توسط فرمانداران شهرستان‌های مربوطه و مشارکت سایر مسئولین به سرانجام برسد.

رحیمی جابجایی چند روستا و جذب سرمایه گذاری در طرح راه اهن را از دیگر مسائل اجرایی شهرستان استهبان عنوان و اضافه کرد: احیای تالاب بختگان از فعالیت‌های موفق در این دولت به شمار می‌رود و در این راستا تلاش می‌کنیم تا با تشکیل ستاد ویژه، احیای تالاب‌های فارس را دنبال کنیم.

بهره برداری از ۲۰ طرح عمرانی در استهبان

به گزارش ایسنا، در سفر استاندار فارس به شهرستان استهبان، 20 طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 390 میلیارد ریال افتتاح و زمینه اشتغال 120 نفر فراهم شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار