استاندار فارس با اشاره به شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه اعمال شده بر کشور، گفت: علی‌رغم مشکلات زیاد دولت تلاش‌های خوبی در زمینه تامین نیازمندی‌های معیشتی و درمانی مردم انجام داده که کاری بزرگ محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 08 October 2020
به گزارش تابناک فارس: عنایت‌الله رحیمی تاکید کرد: فعالیت‌های عمرانی کشور متوقف نشده، بلکه برخی طرح‌ها دچار کندی شده که تلاش برای سرعت بخشیدن به آنها و تکمیل طرح‌ها ادامه دارد.
 
رحیمی با اشاره به استعدادهای مختلف شهرستان استهبان گفت: نیروی انسانی مستعد و  بزرگترین باغات انجیر دنیا از جمله توانمندی‌های استهبان به شمار می‌رود که شرایط خوبی برای رشد و توسعه آن به وجود آورده است.
 
او همچنین تکریم مردم را از جمله الزامات کاری برای مسئولان دانست و اظهار کرد: تکریم مردم احترام به حقوق اساسی آنان است و تمام مسائل باید در چهار چوب شرع و قانون دنبال شود و توصیه به ناامنی غیر قابل قبول است.
 
استاندار فارس، آبرسانی به ایج و استهبان را از اهداف اصلی در رفع مشکلات عنوان کرد و گفت: این طرح باید توسط فرمانداران شهرستان‌های مربوطه و مشارکت سایر مسئولین به سرانجام برسد.
 
رحیمی جابجایی چند روستا و جذب سرمایه گذاری در طرح راه اهن را از دیگر مسائل اجرایی شهرستان استهبان عنوان و اضافه کرد: احیای تالاب بختگان از فعالیت‌های موفق در این دولت به شمار می‌رود و در این راستا تلاش می‌کنیم تا با تشکیل ستاد ویژه، احیای تالاب‌های فارس را دنبال کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار