محسنی بندپی:

کنترل آلودگی هوا برای جلوگیری از شیوع کرونا ضروری است

استاندار تهران با اشاره به کنترل پالایشگاه‌ها در فصل سرما جهت جلوگیری از سوخت مازوت گفت: کنترل آلودگی هوا برای جلوگیری از شیوع کرونا ضروری است.
کد خبر: ۹۰۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 10 October 2020

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک با اشاره به آغاز فصل سرما اظهار داشت: در نیمه دوم سال با موضوع وارونگی، آلودگی و سکون هوا مواجه هستیم که بر اساس یافته آخرین یافته های سازمان جهانی بهداشت احتمال افزایش بیماری کرونا نیز وجود دارد لذا حساسیت و دقت در این موضوع اولویت خاصی دارد.
وی ادامه داد: کنترل آلودگی هوا باید دستور کار باشد و مراکز معاینه فنی هم از تردد ماشین های دودزا جلوگیری کنند و نظارت کافی انجام شود.
استاندار تهران تصریح کرد: مقرر شد لیست پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها و صنایع سنگین که در شش ماهه اول سال از گاز طبیعی استفاده می کنند و شاید در زمستان به سبب پایین آمدن فشار گاز از سوخت سنگین استفاده کنند احصا و تمهیدات لازم در نظر گرفته شود تا از سوخت طبیعی استفاده کنند تا مشکلی از لحاظ آلودگی هوا و سوخت مازوت شاهد نباشیم.
محسنی بندپی سپس گفت: در زمینه موتورسیکلت ها نیز باید تمهیدات لازم دنبال شود و شناسنامه‌دار کردن موتورسیکلت ها نقش موثری در این زمینه خواهد داشت چرا که یکی از منابع آلاینده هوا محسوب می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار