مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: متاسفانه در پائیز امسال بارش‌ها با تاخیر شروع می‌شود و عمده بارش‌ها (بارش موثر بالای ۱۰ میلی‌متر) از ۲۰ آبان ماه داریم.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 11 October 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:مهرداد قطره سامانی اظهار داشت: بوانات با کمینه دمای هوای 4 درجه و لامرد با بیشینه دمای هوای 40 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان فارس بوده‌اند.

قطره سامانی با اشاره به کاهش دمای هوا در چند روز گذشته در استان ادامه داد: انتظار می‌رود در روز‌های آینده نیز دمای هوای فارس 4 درجه خنک‌تر شود.

وی دمای کنونی شهرستان شیراز را 7 درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: در اواسط هفته جاری دمای هوا در مناطق شمالی (شهرستان‌های صفاشهر، اقلید و پاسارگاد) به صفر درجه نیز می‌رسد.

 

مدیرکل هواشناسی استان فارس با اشاره به اینکه تا پایان مهرماه بارش قابل ملاحظه‌ای در استان پیش‌بینی نمی‌شود، تصریح کرد: متاسفانه در پاییز امسال بارش‌ها با تاخیر شروع می‌شود و عمده بارش‌ها (بارش موثر بالای 10 میلی‌متر) از 20 آبان ماه داریم.

قطره سامانی با توجه به روند کاهشی دما در سطح استان به کشاورزان و بهره‌برداران در مناطق شمالی استان هشدار داد و توصیه کرد که اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارت و سرمازدگی زودرس پاییزه به محصولاتشان را انجام دهند.

برچسب ها: بارش ، باران ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار