رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم، هرگونه افزایش قیمت به صورت خودسرانه توسط کسبه و بازاریان شهرستان جهرم را ممنوع کرد.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 13 October 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:بهنام اتحاد اظهار داشت: نوسانات اخیر بازار از دید مسئولین پوشیده نیست اما جهت رفاه حال شهروندان و مصرف‌کنندگان مواردی را به جد دنبال خواهیم کرد و این فرصت را نخواهیم داد که از این نوسانات سواستفاده صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه کسبه و واحدهای صنفی از هرگونه افزایش قیمت به صورت خودسرانه خودداری کنند، افزود: از این پس در صورت هرگونه افزایش قیمت به صورت سراسری و یا از طریق نمایندگی‌ها، تمام واحدهای صنفی و کسبه شهرستان جهرم باید مراتب را با مستندات به اطلاع اتحادیه‌های مربوطه خود برسانند تا پس از بررسی و استعلامات لازم و با تأیید اتحادیه، افزایش قیمت صورت بگیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم ضمن تقاضا از همه فروشندگان و توزیع‌کنندگان اقلام و اجناس مورد نیاز کارگاه‌های تولیدی و صنوف خدماتی، گفت: کالاهایی که با کمبود مواجه بوده و دارای محدودیت است را با نظارت اتحادیه مربوطه فقط در اختیار واحدهای صنفی دارای مجوز و پروانه کسب قرار داده و از توزیع بی‌رویه پرهیز کرده تا تولیدکننده‌ای دچار مشکل نشود.

اتحاد بیان داشت: در صورت هرگونه کاهش قیمت به سرعت و بدون تأخیر نسبت به کاهش آن اقدام شود و در غیر این صورت اکیپ بازرسی و نظارت اداره صمت که در سطح شهر فعال است با شخص متخلف برابر مقررات برخورد قانونی صورت می‌گیرد و درصورت داشتن هرگونه نمایندگی جهت سلب نمایندگی وی به صورت مقتضی اقدام خواهد شد.

وی تاکید کرد: در شهر جهرم ۳ اکیپ نظارت و بازرسی جهت کنترل بازار فعال شده است و روزانه از واحدهای صنفی مختلف و بازار نظارت می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی و یا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، واحد صنفی جریمه می‌شود.

برچسب ها: افزایش قیمت ، جهرم ، بازار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار