نماینده مردم شیراز و زرقان به مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر شیراز در مورد نامگذاری یک خیابان بنام شادروان محمد رضا شجریان واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۰۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 13 October 2020
به گزارش تابناک فارس: علیرضا پاک فطرت به مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص نامگذاری خیابانی در این  شهر بنام محمدرضا شجریان واکنش نشان داد.
 
علیرضا پاک فطرت در نامه های جدا گانه به فرمانداری،شهرداری و شورای شهر شیراز خواستار لغو نامگذاری خیابانی بنام استاد شجریان به جای نام قبلی آن (خیابان روبروی حافظیه -گذر حافظ) شد.
 
در متن نامه انتقادی وی از مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر شیراز آمده است: از قرار اطلاع شورای اسلامی شهر شیراز در مصوبه اخیر خود اقدام به نامگذاری خیابان روبروی آرامگاه حافظیه موسوم به گذر حافظیه (محور حافظیه)به نام استاد شجریان نموده که این مساله موجب انتقاد و اعتراض عده کثیری از مردم این کلانشهر گردیده است.
 
لذا ضمن احترام به ساحت هنر ایرانی- اسلامی و ارزش نهادن به مقام هنرمندان شاخص کشور عزیزمان ایران و با توجه به تقاضای مکرر شهروندان شیرازی، پیشنهاد میگردد از آنجا که خیابان مذکور یک گذرملی با شهرتی جهانی بوده و از سالها قبل در مجاورت مردم و گردشگران نیز به همین نام شناخته شده،منبعد نیز به همین نام (گذر حافظ) شناخته و ماندگار بماند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار