در حالی که سال ۱۳۹۹ سال جهش تولید نامگذاری شده و حمایت از واحدهای تولیدی برای تحقق شعار سال باید افزایش یابد، اما گرانی به وجود آمده ناشی از تلاطم بازار ارز بسیاری از واحدها را به سمت تعطیلی کشانده است.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ 14 October 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:شرکت "پردیس جام فرداد" یکی از شرکت‌های فعال در شهر شیراز است که اردیبهشت‌ماه ٩٩ پس از حدود سه سال فعالیت به علت گرانی مواد اولیه تعطیل شد و با تلاش زیاد مردادماه سال جاری دوباره به عرصه تولید بازگشت. اما گرانی مواد اولیه بازهم این واحد تولیدی را به تعطیلی مجدد تهدید می‌کند.

مدیرعامل شرکت پردیس جام فرداد، در این زمینه گفت: در شرکت گاز در چند مناقضه فعالیت داشتم اما هیچ پولی دریافت نکردم و سرانجام به علت گرانی مواد اولیه و عدم همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت گاز مجبور به خرید آزاد مواد اولیه از بازار آزاد شده و نتوانستم از بورس مواد اولیه را تهیه کنم.

عصمت علیزاده افزود: شرکت پردیش جام فرداد تولید کننده نوار اخطار گاز با ظرفیت تولید ۷۰، ۸۰ تن خروجی ماهانه در صورت تولید و ده نفر نیروی کار است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار شرکت برایم ارزش داشت و تلاش کردم هر طور شده کارخانه را نگه دارم، گفت: اگر حمایت شوم قصد گسترش محصولات تولیدی کارخانه را دارم و بنای من تولید محصولات جدید از جمله تولید نایلون، نایلون کشاورزی، تفلون و دستگاه چاپ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار