در طول دوره حکومت سلسله هان غربی در چین باستان، شین زوئی معروف به بانو دی بود. ۲۰۰۰ سال پس از مرگ، تابوت او داخل تپه Mawangdui در چین یافت شد. باستان شناسان داخل مقبره او، همراه بدنش، بسیاری از مدارک مهم و ارزشمند پیدا کردند ولی جسد زوئی به تنهایی بیشتر موجب حیرت آنها شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 15 October 2020

به گزارش تابناک فارس: جسد وی فوق العاده خوب حفظ شده و ارگان ها و رگ های خونی بدن وی هنوز به طور کامل سالم و دست نخورده باقی مانده بود. او حتی بد از گذشت این همه سال مو و مژه داشت! دانشمندان حتی دانه های طالبی را داخل شکم او کشف کردند، این بدین معناست که احتمالا او چند ساعت قبل مرگ، طالبی خورده بود. چیز دیگری که گروه اکتشاف گر را حیرت زده کرد این بود که یک مایع خاص به حفظ بدن او کمک کرده بود، این مایع کمی اسیدی بوده و مقداری منیزیم داشت ولی دانشمندان هنوز نتوانستند متوجه شوند این مایع دقیقا چه چیزی بوده است.

جسد ۲۰۰۰ ساله ای که هنوز مو، مژه و حتی خون در رگ هایش دارد!

مردانی که توسط آدم فضایی‌ها ربوده شدند!

چارلز هیکسون و کالوین پارکر دو مرد اهلی می سی سی پی هستند که ادعا می کردند زمانی که در سال ۱۹۷۳ مشغول ماهیگیری بودند، توسط موجودات فضایی ربوده شدند. در ابتدا صداهای عجیبی شنیده و نور عجیبی بالای سر خود دیدند. وقتی بالا را نگاه کردند یک جسم بیضی شکل دیدند که در ارتفاعی از آنها قرار داشت. پارکر و هیکسون می گویند آنها را فلج کردند ولی آنها هوشیار باقی ماندند و موجودات فضایی قبل از آزاد کردن آنها، آزمایشاتی روی آنها انجام دادند. بسیاری از مردم، داستان آنها را باور نکردند و حتی از آنها آزمون دروغ سنج گرفته شد. برخی می گویند شاید این دو نفر دچار راه رفتن در خواب شده‌اند.

مردانی که توسط آدم فضایی‌ها ربوده شدند!

دوشیزه غرق نشدنی
ویولت جیساپ (Violet Jessup) از خوش شانس‌ترین زنان تاریخ است. او به عنوان مهماندار هواپیما و پرستار در کشتی آرام‌اس المپیک (RMS Olympic) حضور داشت که بعد از برخورد با زیردریایی اچ‌ام‌اس هاوک (HMS Hawke) غرق شد. او در کشتی بریتانیایی نیز بود که در اثر برخورد با مین دریایی غرق شد. همچنین در کشتی تایتانیک نیز که در اثر برخورد با کوه یخی غرق شد، حضور داشت. او از تمامی این حادثه‌ها جان سالم به در برد و جای تعجب نیست که لقب «دوشیزه غرق نشدنی» را به او داده‌اند.
دوشیزه غرق نشدنی
پیش‌بینی غرق شدن کشتی تایتانیک
۱۴ سال قبل از غرق شدن کشتی تایتانیک، مورگان رابرتسون (Morgan Robertson) یک نویسنده فانتزی اهل ایالات متحده، در سال ۱۹۸۹ در مورد غرق شدن کشتی‌ به نام «تایتان» رمانی با عنوان «Futility» نوشته بود. روایات این رمان بسیار شبیه تایتانیک است. در این کتاب کشتی تایتان همانند تایتانیک به عنوان کشتی غرق نشدنی توصیف شده بود که هردوی آنها قایق نجات کافی نداشتند و هر دو به علت برخورد با کوه یخی در اقیانوس آتلانتیک شمالی غرق شده بودند.
پیش‌بینی غرق شدن کشتی تایتانیک
برچسب ها: بدانیم ، تایتانیک ، فضا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار