رئیس مجلس با بیان اینکه روحیه خداباوری و مردم باوری فقط مختص به جنگ نیست بلکه در محرومیت زدایی در مناطق محروم کشور هم هست، گفت: شهید سلیمانی به ما آموخت خداباوری و مردم باوری باید در اقصی نقاط دنیا و در همه عرصه‌ها باشد. در مسائل مختلف اگر خداباور و مردم باور باشیم، مشکلات اقتصادی هم حل می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 15 October 2020

به گزارش تابناک فارس: محمدباقر قالیباف افزود: سنت‌های الهی در هیچ زمانی تغییر پیدا نخواهند کرد و برای همه حوزه‌ها اجتماعی، سیاسی و اقتصادی وجود دارد و هرکس به آن اعتقاد پیدا کند، طبق وعده خدا پیروزی با اوست.

قالیباف در ادامه بیان کرد: سنت‌های الهی استثنا ندارد اساس انقلاب بر همین است و ما هر جا در این ۴۰ سال بر این سنت‌ها باور داشتیم، موفق بودیم و هرجا بی تفاوت بودیم دچار مشکل شدیم. امروز اگر ما دچار چالش هستیم به خاطر همین است. در سیاست‌های مالی اعتماد به جوانان نداریم و به اقتصاد دولتی متکی هستیم.

وی افزود: وقتی ۸۰ درصد اقتصاد ما به اقتصاد دولتی متکی باشد، طبیعی است که باید این مشکلات را داشته باشیم چراکه باور به مردم و جوانان نداشته‌ایم.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه ایران قوی وقتی اتفاق می‌افتد که تک تک مردم قوی باشند، اظهار کرد: اگر ما فرصت را برای مردم فراهم کنیم، نتیجه‌اش حضور ما جزو ۵ کشور اول دنیا در تکنولوژی دفاعی، ساخت انواع موشک‌ها با تکنولوژی صد درصد داخلی و قراردادن ماهواره در مدار می‌شود؛ مسئله‌ای که در اقتصاد به آن توجه نشد.

قالیباف اضافه کرد: همان جوانان دفاع مقدس اگر الان پای کار بیایند مشکلات حل می‌شود، به شرطی که از دشمن چیزی نخواهیم. آمریکا از ابتدا تا الان فقط خیانت کرده است. عمق استراتژیک این نظام، قلب مردم هست و ما باید آن را به دست بیاوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار