مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جان باختن ۱۴ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 16 October 2020
به گزارش تابناک فارس: سید روح الله حسینی با اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس، از بررسی ۳۲۳ هزار و ۴۰۳ آزمایش در آزمایشگاه های تشخیصی استان از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ خبر داد و افزود: تاکنون ابتلای قطعی ۶۶ هزار و ۳۱۳ بیمار به کروناویروس در فارس به اثبات رسیده است. 
 
او با ابراز تاسف جان باختن ۱۴ هم استانی در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جمع جانباختگان بیماری کووید۱۹ در فارس از ابتدای شیوع تا امروز به هزار و ۱۴۰ نفر رسیده است.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: تاکنون ۵۹ هزار و ۵۴۴ بیمار کووید۱۹ نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ها مرخص یا از ایزوله خانگی خانگی خارج شده اند.
 
او ادامه داد: امروز و بر اساس آخرین آمارها، هزار و ۶۷ بیمار مشکوک و دارای علامت در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۶۵ بیمار به دلیل وخامت شرایط در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان، خدمات درمانی دریافت می کنند.
 
دکتر حسینی از مردم خواست با حساسیت و دقت مضاعف در رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی و پرهیز از سفر در ایام تعطیل پایان ماه صفر، همکاری بیشتری با مدافعان سلامت داشته باشند تا شاهد کاهش شیوع بیماری کووید۱۹ و موارد بستری در بیمارستان ها باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار