حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به تحریف تاریخ اسلام از سوی برخی افراد مسئول، اظهار داشت: امروز برخی کم‌کاری و اشتباه خودشان را با زمان ائمه مقایسه می‌کنند، اگر تاریخ را نمی‌دانید و نمی‌فهمید سر جای خودتان بنشینید و کارتان را انجام دهید.
کد خبر: ۹۰۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 17 October 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به تحریف تاریخ اسلام از سوی برخی افراد مسئول، اظهار داشت: امروز برخی کم‌کاری و اشتباه خودشان را با زمان ائمه مقایسه می‌کنند، اگر تاریخ را نمی‌دانید و نمی‌فهمید سر جای خودتان بنشینید و کارتان را انجام دهید.

وی افزود: از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نیز این‌گونه افراد وجود داشتند که مشغول ایجاد تحریف و جنگ روایات بودند.

امام‌جمعه لامرد گفت: شرایط امروز جمهوری اسلامی شبیه شرایط دوران صلح امام حسن (ع) نیست و این همسان انگاری صحیح نیست زیرا مناقشه امام حسن (ع) و معاویه داخلی بود، اما ما امروز با آمریکا این شیطان بزرگ یک رویارویی خارجی داریم.

حجت‌الاسلام حسین زاده ادامه داد: امروز ملت ایران به خاطر بی‌تدبیری شماها این قدر مشکلات را تحمل می‌کنند اما مثل کوه در حمایت از رهبری ایستاده‌اند و در جمهوری اسلامی از همه‌چیز گذشتند و این شهید و جانباز دادند و در مقابله با آمریکا عقب نخواهیم نشست.

امام‌جمعه لامرد تصریح کرد: امروز شما بی‌رمق و خسته هستید و هنوز معنای کار جهادی را نمی‌دانید و از این برکاتی که خداوند به شما عنایت نمود محروم شدید، راه برون حل از مشکلات جامعه باید نگاه به درون باشد.

حجت‌الاسلام حسین زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی خاطرنشان کرد: با شیوع بیماری‌ها به‌ویژه کرونا نیاز به انجام ورزش است تا بدن‌های سالم داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار