ارجمند گفت: با شناسایی ۱۰۴ بیمار کرونایی جدید در شهرستان جهرم، شمار مبتلایان به این بیماری به چهار هزار و ۷۷ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۰۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ 17 October 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سید مجید ارجمند» با اشاره به اینکه روز گذشته با یک رکورد بی سابقه در تعداد بیماران کرونایی رو به رو بودیم، گفت: تعداد 104 بیمار مبتلا به کرونا در روز جمعه 25 مهرماه در شهرستان جهرم شناسایی شد که این رقم بی سابقه نگرانی هایی را برای کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی به وجود آورده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه از مردم می خواهیم بیماری کرونا را جدی بگیرند و مراعات حال یکدیگر را داشته باشند، افزود: استفاده از ماسک کار بسیار آسانی بوده که مهمترین راه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا است.

 

وی با اشاره به اینکه توصیه به استفاده از ماسک در شهرستان جهرم جدی گرفته نمی شود، بیان کرد: در صورت عدم رعایت توصیه های بهداشتی از سوی مردم شاهد ابتلای تعداد بیشتری از شهروندان به این بیماری هستیم.

 

ارجمند با اشاره به اینکه شمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان جهرم به چهار هزار و 77 نفر رسیده است، خاطرنشان کرد: روزانه شاهد ابتلای تعداد زیاد مبتلایان به این بیماری هستیم که نگرانی زیادی را برای ما رقم زده است.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون تعداد 11 هزار و 730 نمونه از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده است، تصریح کرد: از این تعداد بیش از چهار هزار مورد، مثبت اعلام شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شمار بیماران حاضر در قرنطینه اشاره کرد که تعداد آنها به 586 نفر رسیده و اکنون در حال سپری کردن طول درمان خود زیر نظر پزشکان در منزل هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 44 بیمار مشکوک و مثبت در بخش های کرونای بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد، ۳۹ بیمار در بخش های عمومی و پنج بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند از ترخیص 6 بیمار کرونایی از بیمارستان خبر داد و گفت: همچنین روز گذشته تعداد 10 بیمار جدید به در بخش کرونای بیمارستان پیمانیه جهرم پذیرش شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه خوشبختانه روز گذشته شاهد فوت بیماری بر اثر ابتلا به کرونا نبودیم، گفت: شمار جان باختگان ناشی از کرونا از ابتدای شیوع بیماری تا کنون 85 نفر بوده است.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار