معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن اعلام مرگ ۱۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در روز گذشته تاکنون، مجموع آمار جانباختگان این بیماری را از ابتدای شیوع در استان تا امروز، بیست و ششم مهر، هزار و ۱۵۴ نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ 17 October 2020
به گزارش تابناک فارس:  عبدالرسول همتی از افزایش آمار نمونه گیری‌های تشخیص کروناویروس به ۳۲۵ هزار و ۳۰۸ مورد از ابتدای شیوع بیماری تا کنون خبر داد.
 
 وی افزود: با بررسی نمونه‌های انجام شده، تاکنون ۶۷ هزار و ۱۲۶ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.
 
همتی ضمن اعلام مرگ ۱۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در روز گذشته تاکنون، مجموع آمار جانباختگان این بیماری را از ابتدای شیوع در استان تا امروز، بیست و ششم مهر، هزار و ۱۵۴ نفر اعلام کرد.
 
به گفته این مقام مسوول، هم اکنون هزار و ۸۶ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند که حال ۱۶۱ نفر از آنان وحیم گزارش شده و در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
 
همتی با اشاره به بهبودی ۶۰ هزار و ۲۵۹ بیمار از ابتدای شیوع تاکنون که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند، ابراز امیدواری کرد شاهد افزایش این آمار در روز‌های آتی باشیم.
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: رهایی از این بیماری و قطع زنجیره‌های انتقال آن، تنها با رعایت اصول بهداشتی شامل استفاده از ماسک، پرهیز از تجمعات، حفظ فاصله فیزیکی از دیگران و خودداری از سفر‌های غیرضروری ممکن می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار