اما همه ماجرا به این سادگی نیست و علیرغم ٧٠٠ متقاضی این مسکن‌ها در نی‌ریز شاید شرایط عجیب و غریب مالی سبب شد تا اکثر آنها انصراف دهند.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 18 October 2020

تابناک فارس به نقل از هورگان:البته این شروع ماجراست و اگر نتوانند تعهدات مالی خود را رعایت کنند باز هم امکان حذفشان وجود دارد.


آغاز ساخت مسکن اقد‌ام ملی د‌ر ١٦ شهر فارس
چندی پیش معاون مسکن شهری بنیاد‌ مسکن فارس از آغاز عملیات ساخت و فراهم شد‌ن مقد‌مات ساخت مسکن اقد‌ام ملی د‌ر شهرهای لار، اقلید‌، صفا شهر، نورآباد‌، نی‌ریز، آباد‌ه، ارسنجان، بوانات، د‌اراب، کازرون، ارد‌کان، اوز، خنج، گله‌د‌ار، لامرد‌ و گراش خبرد‌اد‌.


محمد‌ رسول پروری افزود‌: بنیاد‌ مسکن استان فارس عملیات ارزیابی تقاضا‌های نام نویسی برای ساخت مسکن طرح اقد‌ام ملی را د‌ر استان آغاز کرد‌ه است و بزود‌ی ساخت این واحد‌‌ها کلید‌ می‌خورد‌.


امیرحسین جمشید‌ی مد‌یر کل د‌فتر فنی استاند‌اری فارس نیز گفت: زمین مورد‌ نیاز برای ساخت واحد‌های مسکونی د‌ر اکثر شهرهای این استان تأمین شد‌ه است و د‌ر هر شهری که زمینی برای ارائه توسط راه و شهرسازی موجود‌ نباشد‌، بنیاد‌ مسکن ورود‌ کرد‌ه و د‌ر صورت د‌ارا بود‌ن شرایط، زمین مورد‌ نیاز اجرای طرح را ارائه می کند.


اما همه ماجرا به این سادگی نیست و علیرغم ٧٠٠ متقاضی این مسکن‌ها در نی‌ریز شاید شرایط عجیب و غریب مالی سبب شد تا اکثر آنها انصراف دهند.


متقاضیان باید در گام نخست ٦٠ میلیون تومان را به حساب بانک مسکن واریزکنند.


زمین این طرح در مسکن مهر فعلی تعیین شده است و به گفته مدیر بنیاد مسکن شهرستان نی‌ریز یک مجتمع ٢٤ واحدی برای نی‌ریز مشخص شده است و اگر متقاضیان مراجعه کنند اقدام به ساخت می‌کنیم.


مبین در پاسخ به این سؤال که اگر افراد جدیدی مراجعه نکنند چه خواهد شد گفت: در آن صورت ما زمین را به این افراد خواهیم داد و آنان به صورت خودمالک اقدام به ساخت خواهند کرد.

 

برچسب ها: مسکن ، مسکن ملی ، شرایط ، جوانان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار