ارجمند گفت: با فوت ۲ بیمار جدید، شمار جان باختگان ناشی از کرونا در شهرستان جهرم به ۸۷ نفر رسید.
کد خبر: ۹۱۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 18 October 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سید مجید ارجمند»  با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان جهرم تا روز شنبه 26 مهرماه گفت: در روزهای گذشته آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان جهرم فزونی یافته به نحوی که روز گذشته 85 نفر در این شهرستان به این بیماری مبتلا شده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شمار کل بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون تعداد چهار هزار و 162 شهروند جهرمی و خفری به کرونا مبتلا شده اند که البته این آمار رو به افزایش است.

 

وی با اشاره به اینکه افراد مبتلا به کرونا پس از ویزیت توسط پزشکان و تحت نظارت آنها، ادامه درمان خود را در منزل و به صورت قرنطینه خانگی سپری می کنند، بیان کرد: در حال حاضر تعداد 642 بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی طول درمان خود را سپری می کنند.

 

ارجمند همچنین به آمار بیماران بهبود یافته نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری تا به امروز تعداد 11 هزار و 775 نمونه از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده که بیش از چهار هزار مورد آن مثبت اعلام شده است.

 

وی به تعداد بیماران مشکوک و مثبت که اکنون در بخش کرونای بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم بستری هستند اشاره کرد و گفت: این بیماران 40 نفر بوده که تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار گرفته اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: از این تعداد بیمار بستری در بیمارستان پیمانیه، ۳۶ بیمار در بخش های عمومی و چهار بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی همچنین با اشاره به بیماران ترخیص شده از بیمارستان نیز گفت: روز گذشته تعداد 9 بیمار از بیمارستان ترخیص شده اما 6 بیمار جدید در بخش کرونای این مرکز درمانی پذیرش شدند.

 

ارجمند فوت 2 بیمار جدید را از دیگر خبرهای کرونایی در روز گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: فوتی های روز گذشته یک آقای 74 ساله و یک آقای 54 ساله اهل جهرم بودند که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان به تعداد کل فوتی های کرونایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون 87 بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر جان خود را ازدست داده اند که 11 نفر از این بیماران متعلق به شهرستان خفر بوده است.

 

 

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار