دارنده مدال طلا کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: هدفی جز قهرمانی در پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۰ ندارم و همه تلاشم را در این راه به کار می‌بندم.
کد خبر: ۹۱۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 18 October 2020

«حسن یزدانی» روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: از اینکه دوباره در خانه کشتی و اردوهای تیم ملی حاضر شدم خوشحالم. به دلیل شیوع ویروس کرونا، کشتی ۷ ماه تعطیل بود و به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام می‌دادیم، خوشبختانه در شرایط آمادگی جسمانی و فنی خوبی قرار دارم و امیدوارم در این مدت کوتاه تا رقابت‌های جهانی نیز زیر نظر کادر فنی به آمادگی کامل برسم.

دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو خاطر نشان کرد: لیگ کمک خوبی به کشتی‌گیران چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ آمادگی حضور در مسابقات کرد و من نیز با برگزاری یک مسابقه شرایط خود را سنجیدم. مسابقه باعث می‌شود که کشتی‌گیر ۲۰ روز جلو بیافتد و برگزاری مبارزه و سرشاخ شدن با حریفان در آماده‌سازی یک کشتی‌گیر بسیار مؤثر است.

وی در مورد شرایط برگزاری اردو تصریح کرد: فدراسیون همه شرایط را مهیا کرده و ملی‌پوشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت قرنطینه به تمرینات می‌پردازند و هیچکس حق خروج از اردو را ندارد.

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم در پایان خاطرنشان کرد: هدفی جزء قهرمانی در مسابقات پیش‌رو ندارم و تمام تلاش خود را در این راه خواهم کرد و از مردم عزیز ایران می‌خواهم که برای موفقیت کشتیگیران در عرصه‌های پیش‌رو دعا کنند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: حسن یزدانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار