نماینده شیراز در خصوص پایان محدودیت‌های تسلیحاتی ایران پس از ۱۳ سال، گفت: لغو تحریم های تسلیحاتی نشان دهنده عبور از یکجانبه گرایی آمریکا است زیرا نظام سلطه همواره تلاش کرده نظر خودش را به جهان دیکته کند.
کد خبر: ۹۱۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 19 October 2020
به گزارش تابناک فارس:
ابراهیم عزیزی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این تحریم ها ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ پایان یافته از این رو کشورها می توانند بر اساس منافع ملی خود اقدام به تعامل با ایران کنند و نباید به برخی رفتارها و اظهارات مقامات آمریکا اعتنا داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه اجرای قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل گامی رو به جلو برای مبارزه با زیاده خواهی های کاخ سفید است، ادامه داد: بنابراین باید از این فرصت ها برای تامین امنیت و صلح منطقه ای بهره برداری حداکثری انجام دهیم.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه به برکت دفاع مقدس و خوداتکایی و باور درونی به توفیقات بزرگی در حوزه ساخت و تولید تجهیزات دست یافتیم، افزود:  بر این اساس باید اذعان کرد هم اکنون نیازمند دیپلماسی فعال و قوی در حوزه دفاعی هستیم و باید هوشمندانه در این زمینه رفتار کنیم.
 
رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این بین باید به کشورهای منطقه یادآور شد که تجهیزات دفاعی ایران بومی سازی شده و با شرایط آب و هوایی منطقه سازگاری دارد لذا می تواند کاربرد بیشتری برای کشورهای منطقه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار