جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه محدودیت‌هایی کرونایی تا ۲ آبان‌ماه در این استان ادامه دارد، گفت: در ستاد استانی محدودیت در فعالیت مساجد، مصلی‌ها و اماکن متبرکه مصوب شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 19 October 2020

تابناک فارس به نقل از بسیج: عبدالرضا قاسم‌پور، جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت كرونا در جمع خبرنگاران گفت: محدودیت‌هایی كه از ۲۳ مهرماه به دلیل شیوع كرونا در استان فارس آغاز شده است، تا ۲ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه اعمال برخی محدویت‌ها تنها برای حفظ سلامتی مردم است، از مردم فارس و مسؤلان هیئات مذهبی به واسطه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی در زمان برپایی عزاداری‌های ایام محرم و صفر و خصوصا دهه پایانی ماه صفر قدردانی کرد.

قاسم‌پور کرد: در ستاد استانی محدودیت در فعالیت مساجد، مصلی‌ها و اماکن متبرکه مصوب شد و در راستای اجرای آن، شورای هیئات مذهبی با همراهی کامل و برای سلامتی لغو همه برنامه‌ و مراسم‌ها را اعلام کرد.

جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس با تأکید بر اینکه انتظار است که پس از ماه صفر هم مردم همچنان دستورات بهداشتی را رعایت و از برپایی تجمعات و مراسم ختم و عروسی خودداری کنند، گفت: تمدید محدویت‌ها بستگی به وضعیت و شرایط استان دارد.

وی همچنین با تصریح اینكه نظارت‌ها بر بخش اداری و دولتی با سختگیری بیشتری انجام و با متخلفین برابر قانون تخلفات اداری برخوردار خواهد شد، گفت: احتمال اجرای طرح استفاده اجباری ماسک از خانه تا خانه در هفته‌های آتی و اعمال جریمه برای متخلفین نیز قابل پیش‌بینی است.

معاون استانداری فارس با اشاره به تشدید فعالیت کمیته بازرسی و نظارت در این استان، گفت: کنترل و نظارت جدی بر همه مشاغل، اصناف، مراکز و اماکن در دستور کار این کمیته قرار دارد و همه افراد موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار