بیست خانواده در ۲۴ ساعت گذشته در استان فارس به دلیل کرونا، داغدار عزیزانشان شدند.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ 19 October 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون درمان دانشگاه با اعلام آخرین وضعیت مربوط به کروناویروس در فارس از ابتدای شیوع این بیماری تا امروز، مجموع آمار جانباختگان این بیماری را در فارس هزار و 195 نفر اعلام کرد.

دکتر «علی اکبری» با اشاره به انجام ۳۲۹ هزار و ۶۸۹ مورد نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان از ابتدای شیوع تاکنون، از افزایش موارد مثبت قطعی به ۶۹ هزار و ۱۱۳ نفر خبر داد.

او همچنین با ابراز نگرانی از بالا بودن موارد بستری بیماران مشکوک و دارای علامت کروناویروس طی روز‌های اخیر، این آمار را هم اکنون هزار و ۷۹ نفر اعلام کرد که از این تعداد، ۱۷۱ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش‌های ICU تحت مراقبت‌های ویژه درمانی قرار دارند.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مجموع آمار بهبودیافتگان این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون را که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند، ۶۱ هزار و ۸۷۱ مورد اعلام کرد.

دکتر اکبری افزود: در حال حاضر روز‌های سختی را در دوران کرونا سپری می‌کنیم و متاسفانه طی ۴۸ ساعت گذشته، ۴۱ هم استانی را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده ایم.

او با دعوت از عموم برای جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات و میهمانی ها، اظهار امیدواری کرد با همراهی مردم استان که تا امروز در کنار مدافعان سلامت بوده اند و با لطف خداوند و تلاش کارکنان حوزه سلامت بتوانیم این بیماری را مهار کنیم.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار