رر همین راستا حجت الاسلام عزیزی گفت: فرماندار پاسارگاد در چندین جلسه اعلام کردند که سال گذشته برای 750 نفر ایجاد اشتغال کرده اند و امسال هم برای هزار نفر ، اما ما نمیدانیم این تعداد نیرو کجا بکار گرفته شده اند، در ادامه تمامی اعضا اعلام کردند که اگر واقعا این اتفاق افتاده ، فرماندار اسامی افراد بکار گرفته شده و محل کار آنان را اعلام کند.
کد خبر: ۹۱۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 20 October 2020

تابناک فارس  به نقل از طنین پاسارگاد؛ جلسه فرهنگ عمومی شهرستان پاسارگاد با موضوعات و مشکلات موجود در شهرستان پاسارگاد به ریاست حجت الاسلام عزیزی امام جمعه سعادت شهر و رئیس فرهنگ عمومی شهرستان و با حضور تمامی اعضاء در محل دفتر امام جمعه سعادت شهر برگزار شد.
گلایه امام جمعه سعادت شهر از ضعف مدیریتی مسئولان و متولیان بهداشت پاسارگاد در وضعیت قرمز کرونا تا عدم نظارت بر قیمت ها و ایجاد اشتغال پوشالی توسط آقای فرماندار!
حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه شهرستان پاسارگاد در حال حاضر بیش از 2 ماه است که از نظر کرونا در وضعیت قرمز و در ردیف شهرستانهای بزرگ بسر می برد گفت: ما از ستاد مبارزه با کرونا شهرستان گلایه داریم متاسفانه یک حرکتی و محدودیتی انجام نمی گیرد. وقتی در کلان شهرها منع رفت و آمد انجام می شود چرا در شهرستان کوچکی مثل پاسارگاد تدبیری اندیشیده نمی شود.
وی افزود: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی بخصوص ماسک زدن برای همه اقشار از ناحیه ستاد مقابله با کرونا جدی گرفته می شد و با افراد خاطی که جان دیگران را به خطر می اندازند برخورد می شد الان شاهد این وضعیت نبودیم.

از دیگر مسائلی که در این جلسه مطرح شد بحث گرانی اجناس و تفاوت فاحش قیمت ها با شهرستان های همجوار بود. متاسفانه قیمت مسکن ، اجاره بها ، مایحتاج عمومی مردم رو به فزونی است به گونه ای که مردم سعی می کنند خرید مایحتاج خود را از شهرستانهای همجوار تهیه کنند وحتی بعضی از کارمندان ادارات به دلیل گرانی اجناس و همچنین اجاره بهای مسکن یا تقاضای انتقال از این شهر را دارند و یا رفته اند در روستاها منزل اجاره کرده اند. در همین راستا حجت الاسلام عزیزی گفت: نظارت بر بازار آیا دست مردم عامی است ؟
آیا دست روحانیت است؟
نظارت دست دولتیان است که این تفاوت های فاحش قیمت دلیل بر ضعف مدیریت دولت در شهرستان است.

در آخر موضوع اشتغال جوانان مورد بحث قرار گرفت و گفته شد چرا کار فرمایان در این شهرستان بیشتر از نیروهای بیگانه برای کار در مزرعه ، گلخانه و یا مراکز تولیدی استفاده می کنند؟
لازم است که مسئولین تا زمانی که نیروی بومی بیکار وجود دارد کارفرمایان را ترغیب کنند از بکار گیری نیروهای بیگانه خودداری نمایند.
در همین راستا حجت الاسلام عزیزی گفت: فرماندار پاسارگاد در چندین جلسه اعلام کردند که سال گذشته برای 750 نفر ایجاد اشتغال کرده اند و امسال هم برای هزار نفر ، اما ما نمیدانیم این تعداد نیرو کجا بکار گرفته شده اند، در ادامه تمامی اعضا اعلام کردند که اگر واقعا این اتفاق افتاده ، فرماندار اسامی افراد بکار گرفته شده و محل کار آنان را اعلام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار