نماینده شیراز با اشاره به تبعات سخنان رئیس جمهور در خارج از مرز‌ها و بهره برداری دشمنان نظام و ضد انقلاب از آن گفت: آمریکایی‌ها در چنین شرایطی از پیام رئیس جمهور این گونه استنباط می‌کنند که حاکمیت به دنبال راهی برای مذاکره و صلح است.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 20 October 2020
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی گفت: امام حسن (ع) یک تکلیف دینی داشتند که بر مبنای آن عمل نمودند نه آن گونه که رئیس جمهور در نشست هیات دولت عنوان کرده اند.
 
رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبعات سخنان رئیس جمهور در خارج از مرز‌ها و بهره برداری دشمنان نظام و ضد انقلاب از آن افزود: آمریکایی‌ها در چنین شرایطی از پیام رئیس جمهور این گونه استنباط می‌کنند که حاکمیت به دنبال راهی برای مذاکره و صلح است.
 
عزیزی ادامه داد: متاسفانه آمریکایی‌ها از این نوع سخن گفتن و ادبیات رئیس جمهور سوءاستفاده کرده و این گونه اذعان کرده اند که شرایط در ایران به گونه‌ای شده که رئیس جمهور نیز به دنبال راهی برای مذاکره است.
 
نماینده شیراز و زرقان گفت: اینکه ترامپ نیز گفته به محض رای آوردن، ایران برای مذاکره با وی اقدام می‌کند، نشان می‌دهد که ما در ادبیات گفتاری خود در باب موضوعات کشور، باید دقت بیشتری به خرج دهیم و این انتظار بزرگی از رئیس جمهور نیست.
 
سخنان رئیس جمهور در نشست روز چهارشنبه گذشته هیات دولت در مورد ابعاد صلح امام حسن (ع)، با واکنش‌ها و انتقادات گسترده‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.
 
برخی این گونه سخن گفتن رئیس جمهور را «تحریف تاریخ»، «حاشیه سازی برای فرار از پاسخگویی» و «علامت دادن به طرف آمریکایی» تفسیر کرده اند.
برچسب ها: ضدانقلاب ، روحانی ، مذاکره
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار