فرمانده انتظامی شهرستان کازرون شبکه‌های اجتماعی بیگانه و فضای‌ مجازی مانند آتش زیر خاکستر بزرگ‌ترین تهدید برای امنیت جوانان و کشور است و آسیب‌ها در فضای مجازی با فضای حقیقی برابری می‌کند و امروز مردم را نمی‌توان به‌صورت سنتی مدیریت کرد و نیاز کشور به انقلاب فرهنگی است.
کد خبر: ۹۱۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ 20 October 2020

تابناک فارس به نقل از آنا:اسماعیل زراعتیان در دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به مناسبت هفته نیروی انتظامی با قدردانی از حضور مسئولان دانشگاه، اهمیت موضوع امنیت در کشور را یادآور‌ شد و گفت: یکی از ویژگی‌های مهم کشور، استقرار امنیت است که به آن افتخار می‌کنیم و به‌واسطه این تکیه‌گاه محکم است که جلو ابرقدرت‌ها ایستاده‌ایم.

این مسئول انتظامی ادامه داد: شبکه‌های اجتماعی بیگانه و فضای‌ مجازی مانند آتش زیر خاکستر بزرگ‌ترین تهدید برای امنیت جوانان و کشور است و آسیب‌ها در فضای مجازی با فضای حقیقی برابری می‌کند و امروز مردم را نمی‌توان به‌صورت سنتی مدیریت کرد و نیاز کشور به انقلاب فرهنگی است.

وی گفت: همکاری دانشگاهیان و مراکز علمی در زمینه‌های پژوهشی و تحقیقی با نیروی انتظامی باعث دلگرمی و ترغیب این نیرو برای تلاش بیشتر به‌منظور پیشرفت در تأمین و استقرار امنیت و استمرار آن می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی کازرون، همه دستگاه‌های کشور باید در تداوم امنیت، نیروی انتظامی را یاری کنند؛ زیرا اگر امنیت ما به خطر افتد، هیچ‌ اقدام فرهنگی، اقتصادی برای بهبود آن تأثیری نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار