اختتامیه سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور
دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان مرحله کشوری و اختتامیه سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور بصورت مجازی شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷ 20 October 2020
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور با اشاره به برگزاری مجازی این دوره ازجشنواره گفت: ۹۰۰ اثر در بخش‌های آوایی، معارفی (کتبی)، هنری، پژوهشی، فناوری و ادبی به دبیرخانه این رویداد فرهنگی رسیده است.

حسین طاقداری افزود: از بین ۹۰۰ اثر رسیده، بیشترین آثار در بخش آوایی با ۴۷۰ اثر می‌باشد و ۲۳۰ اثر در بخش‌های ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری و ۲۰۰ اثر نیز مربوط به برترین‌های بخش معارفی (کتبی) است.

وی با بیان اینکه همه بخش‌های این جشنواره به صورت مجازی و عیر حضوری برگزار شده گفت: مرحله کشوری و پایانی این جشنواره هجدهم تا بیست و چهارم آبان امسال بصورت مجازی برگزار خواهد شد.
طاقداری، رشته‌های بخش معارفی را آشنایی با سیره معصومین، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، پرسمان معارفی، احادیث اهل بیت، ترجمه و تفسیر قرآن کریم، حفظ موضوعی و سبک زندگی بیان کرد و گفت: رشته‌های بخش آوایی نیز شامل قرائت، ترتیل، دعا و مناجات‌خوانی، اذان و تواشیح است که رقابت کشوری آن از نوزدهم تا بیست و یکم آبان امسال بصورت مجازی برگزار می‌شود.

مرحله سراسری سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها (هجدهم تا بیست و چهارم آبان امسال) در بخش‌های آوایی، معارفی، ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.
اختتامیه سی و چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور مهر پارسال در قم برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار