با اضافه شدن 23 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در نی ریز، شمار مبتلایان به این بیماری در شهرستان به 414 نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۱۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 21 October 2020

تابناک فارس به نقل از  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، رئیس شبکه بهداشت و درمان با اعلام این خبر گفت: از این تعداد 13 مورد زن و 10 مورد مرد به این بیماری مبتلا شده اند که سه کودک و چهار فرد مسن در این آمار حضور دارند.

دکتر « داور آل داود» با اشاره به اینکه در حال حاضر 14 مورد بدحال در بیمارستان بستری شده اند عنوان کرد: متأسفانه مبتلایان جدید با نوع شدیدتری از این بیماری روبرو هستند و موارد بستری در بیمارستان روزانه افزایش می باید.

وی با تأکید به اینکه هم اکنون وضعیت بیماری کووید 19 در سطح کشوری بدتر شده است اظهار داشت: در شهرستان نی ریز نیز برنامه ریزی لازم در صورت وخیم تر شدن اوضاع انجام شده است و نقاهتگاه بیماران نیز تدارک دیده شده است.

این متخصص قلب و عروق بار دیگر به لزوم استفاده عموم جامعه از ماسک اشاره کرد و افزود: با استفاده از ماسک هم در مواجهه با بیماران احتمالی بار انتقال ویروس به ما کمتر می شود و هم در صورت بیمار بودن انتقال ویروس در جامعه را کاهش خواهیم داد.

شایان توجه است تاکنون 414 مورد مثبت کرونا در شهرستان به ثبت رسیده است که از این تعداد 301 مورد بهبود و 4 مورد فوتی به ثبت رسیده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، نی ریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار