حجت الاسلام موسوی گفت: پیشگیری از وقوع جرم در استان فارس به دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی محدود نمی شود و برعهده تمامی دستگاه ها و نهادها است.
کد خبر: ۹۱۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 21 October 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «سیدکاظم موسوی»، در نشست مشترک قضایی و انتظامی استان فارس با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: اقتدار نیروی انتظامی در تامین و تضمین امنیت جامعه نقش موثری دارد.

رئیس كل دادگستری فارس افزود: دستگاه قضایی فارس در حوزه اختیارات قانونی خود از این اقتدار حمایت می کند و امیدواریم که روز به روز شاهد تعامل بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان باشیم.

وی اضافه کرد: تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی برای حفظ و افزایش امنیت مردم فارس قابل تقدیر است و فرمانده انتظامی استان فارس در این میان نقش موثری دارد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در جامعه عنوان کرد: پیشگیری از وقوع جرم در استان به دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی محدود نمی شود و برعهده تمامی دستگاه ها و نهادها است.

وی ادامه داد: برگزاری نشست های مشترک مجموعه قضایی و انتظامی فارس در ایجاد امنیت پایدار در استان تاثیر مطلوبی دارد و موجب افزایش هماهنگی ها خواهد شد.

خاطر نشان می شود به مناسبت هفته نیروی انتظامی، نشست مشترک قضایی و انتظامی با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس، فرمانده انتظامی استان، معاونان دادگستری، اعضای شورای قضایی و فرماندهان ارشد انتظامی استان برگزار شد و رئیس کل دادگستری استان فارس با اهدای لوح تقدیر از اقدامات فرمانده انتظامی استان تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار