معاون علوم پزشکی شیراز گفت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ هم استانی دیگر به دلیل ابتلاء به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، تاکنون آمار جان باختگان ناشی از کرونا ویروس در فارس به ۱ هزار و ۲۲۲ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 21 October 2020
به گزارش تابناک فارس: علی اکبری گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون در استان فارس، ۳۳۵ هزار و ۷۷۵ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و دارای علامت تهیه و به آزمایشگاه‌های تشخیصی در سطح استان ارسال شده که از این تعداد، ۷۲ هزار و ۲۳۱ مورد مثبت قطعی شناسایی شده است.
 
وی با اعلام اینکه هم اکنون ۱ هزار و ۸۹ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: از این تعداد، ۱۷۹ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، تحت مراقبت‌های ویژه درمانی قرار دارند.
 
این مقام مسؤول در دانشگاه افزود: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ هم استانی دیگر به دلیل ابتلاء به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، تاکنون آمار جان باختگان ناشی از کرونا ویروس در فارس به ۱ هزار و ۲۲۲ نفر رسیده است.
 
او همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را نیز ۶۳ هزار و ۲۰۲ نفر اعلام کرد. معاون درمان دانشگاه با اشاره به روند افزایشی موارد ابتلاء و مرگ ناشی از کرونا ویروس تاکید کرد: استفاده از ماسک، شست و شوی مرتب دست‌ها، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از ترددهای غیرضروری، برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس ضرورت دارد.
 
اکبری با بیان اینکه باید با رعایت دستورات بهداشتی در برابر بیماری کووید ۱۹، به مجموعه سلامت کمک کنیم ابراز امیدواری کرد تا به لطف خداوند متعال و مشارکت مردم و تلاش بی وقفه کادر بهداشت و درمان، این ویروس منحوس مهار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار