مهدی تنگ تکابی برای سومین مرتبه به عنوان رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان انتخاب شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 21 October 2020

مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میر استان اصفهان روز چهارشنبه با حضور رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، برخی ورزشکاران و روسای هیات های شهرستانهای اصفهان برگزار شد.

در این مجمع سه نفر برای رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان کاندیدا شدند که سید احمد حجازی به دلیل حضور نیافتن و منصوره رضایی انصراف دادند و مهدی تنگ تکابی با ۱۸ رای قاطع و بدون رقیب برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات تنیس روی میز استان معرفی شد.

عباس مرادیان معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان اصفهان بر بی طرفی این اداره کل در انتخاب و برگزاری مجامع هیات ها تاکید کرد و افزود: فدراسیون تنیس با سیاست ها و مدیریت شایسته توانست خود را در بین فدراسیون های کشور نشان دهد و در مجامع ملی و بین المللی بدرخشد و رقابت کنند.

وی با بیان اینکه دست به دست هم دهیم و شرایط خوبی را برای تنیس استان فراهم کنیم گفت: ورزش به عنوان یک پدیده اجتماعی در الویت است و تنیس روی میز رشته ای جذاب، پویا و پرتحرک که همیشه مورد استقبال مردم است.

وی با بیان اینکه کمبود ها و کاستی هایی در این راستا وجود دارد که باید با تلاش همه دست اندر کاران رفع شود و درراستای بهبود و پیشرفت این رشته قدم برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار