فرهاد طهماسبی در جلسه مشترک با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس و انجمن صنفی کارفرمایی اداره کنندگان شهرک ها و نواحی صنعتی استان فارس با بیان اینکه استان فارس با قدمت و وسعت زیاد در مقایسه با برخی استان‌های کویری که که از مواهب خدادادی استان نیز برخوردار نیستند گفت: توسعه صنعتی این استانها نسبت به فارس بسیار بیشتر است و معتقدم در استان فارس در بخش صنعت دچار عقب ماندگی هستیم .
کد خبر: ۹۱۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 22 October 2020

تابناک فارس به نقل از ایلنا: فرهاد طهماسبی در جلسه مشترک با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس و انجمن صنفی کارفرمایی اداره کنندگان شهرک ها و نواحی صنعتی استان فارس با بیان اینکه استان فارس با قدمت و وسعت زیاد در مقایسه با برخی استان‌های کویری که که از مواهب خدادادی استان نیز برخوردار نیستند گفت: توسعه صنعتی این استانها نسبت به فارس بسیار بیشتر است و معتقدم در استان فارس در بخش صنعت دچار عقب ماندگی هستیم .

عضو ناظر مجلس در شورای عالی معادن گفت: برای رساندن استان فارس به جایگاه واقعی خود در بخش صنعت نیازمند افرادی دغدغه مند و دلسوز هستیم که موارد مطرح شده در این جلسه از دغدغه مندی و دلسوزی فعالان صنعتی بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مسائل مطرح شده مربوط به نحوه راهبری شرکت شهرکهای صنعتی توسط شرکت های خدماتی و مشکلات و مسائل آنها گفت: این که متولیان بخش خصوصی دغدغه پیشرفت و توسعه صنعت در استان را دارند جای خوشحالی است و اگر در گذشته نیز این دلسوزی ها وجود داشت قطعاً استان فارس در بخش صنعت جایگاه بهتری داشت.

طهماسبی افزود: فعالان بخش صنعت دارای نگاه کارشناسانه در این بخش هستند و نظرات و دیدگاه‌های آنها می ‌تواند راهگشای حل مشکلات باشد.

نماینده مردم شهرستان های و بختگان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم انسجام بخشی و جدیت درراهبری شهرکهای صنعتی و ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران توسط شرکت‌های خدماتی تاکید کرد و گفت: اهتمام به منظور رفع مشکلات بخش صنعت، نویدبخش و بیانگر حرکت در مسیر توسعه صنعتی استان است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل کارگروه مشترک بین شرکت شهرکهای صنعتی فارس و شرکت های خدماتی به منظور احصای مشکلات و ارائه پیشنهادات در راستای رفع آنها شد و گفت: این پیشنهادات در سطوح ملی بررسی خواهد شد.

طهماسبی افزود :در آینده نزدیک جلسه با حضور مسئولان ارشد سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و در صورت لزوم وزارت صمت در خصوص رفع مشکلات برگزارمی شود.

وی همچنین از اهتمام ویژه مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی برای رفع مسائل و مشکلات بخش صنعت خبر داد و گفت: در جلسات آینده این مجمع نیز از فعالان بخش صنعتی جهت ارائه مسائل و مشکلات و پیشنهاد جهت رفع آنها دعوت می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بخشی از مشکلات که در حیطه اختیار سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی یا وزارت صمت است را مطرح و پیگیر رفع آن خواهیم بود و مسائلی که ضرورت اصلاح در قوانین و مقررات و یا الحاق قانون جدید دارد نیزدر دستور کار مجلس قرار می دهیم.

وی افزود: نگاه ما برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار تمرکز آنها در شهرک های صنعتی و توجه و حمایت از صنایع کوچک است و از این رو رفع مشکلات شهرک های صنعتی در اولویت نمایندگان قرار دارد.

برچسب ها: فارس ، صنعت ، کشاورزی ، گندم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار